۰

تعرفه ویزیت پزشکان عمومی ۲۵۰ هزار تومان شد

تاریخ انتشار :
جمعه ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۷
کد مطلب : ۱۶۵۳۳
تعرفه ویزیت پزشکان عمومی ۲۵۰ هزار تومان شد
سالم خبر: انجمن پزشکان عمومی طی بیانیه‌ای نظر خود را در خصوص نرخ تعرفه پزشکان عمومی در سال ۱۴۰۳ اعلام کرد. در این بیانیه تعرفه ویزیت پزشکان عمومی که بنابه درخواست شورای عالی نظام پزشکی کشور ۳۹۴ هزار تومان در نظر گرفته شده بود، به 250 هزار تومان رسید.

به گزارش سالم خبر، انجمن پزشکان عمومی طی بیانیه‌ای نظر خود را در خصوص نرخ تعرفه پزشکان عمومی در سال ۱۴۰۳ اعلام کرد. در این بیانیه تعرفه ویزیت پزشکان عمومی که بنابه درخواست شورای عالی نظام پزشکی کشور ۳۹۴ هزار تومان در نظر گرفته شده بود، به 250 هزار تومان رسید.
 
 انجمن پزشکان عمومی طی بیانیه‌ای نظر خود را در خصوص نرخ تعرفه پزشکان عمومی در سال ۱۴۰۳ اعلام کرد. 
 
انجمن پزشکان عمومی در این بیانیه با انتقاد از بی‌توجهی کارگزاران به قواعد تعرفه‌گذاری متذکر شده است: «واکاوی نحوه تعیین تعرفه های خدمات پزشکی نشان از بی‌توجهی کارگزاران به قواعد تعرفه‌گذاری و واقعیت‌های اقتصادی حوزه سلامت دارد. این در حالی است که تاب‌آوری اقتصادی جامعه پزشکی و موسسات درمانی از خط قرمز عبور کرده و موجب ورشکستگی مهاجرت اشتغال‌های غیرمرتبط و به تبع آن افت کیفیت خدمات و فروپاشی نظام سلامت شده است.
 
 موج مهاجرت در کشور هر روز ابعاد تازه‌تری پیدا می‌کند و این امر پیامدهای منفی بسیاری را برای جامعه به همراه دارد. در این بین میزان مهاجرت پزشکان و کادر درمان نیز در حال افزایش است که یک تهدید بسیار جدی برای سیستم سلامت و اقتصاد کشور به حساب می‌آید.
 
در این بیانیه نرخ تعرفه‌ ویزیت پزشکان عمومی برای سال 1403، ۲۵۰ هزار تومان و نرخ تعرفه‌ ویزیت پزشکان عمومی با بیش از ۱۵ سال سابقه کار نیز معادل ۲۸۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.
 
حال آنکه بنابه بیانیه انجمن پزشکان عمومی ایران، شورای عالی نظام پزشکی کشور نرخ تمام شده برای ویزیت پزشکان عمومی را ۳۹۴ هزار تومان قیمت‌گذاری کرده بود.

 
کد مطلب : ۱۶۵۳۳
نام شما

آدرس ايميل شما