۰

شرکت جانسون & جانسون هنوز درگیر پرونده‌های عدیده خوشنام‌ترین محصول خود است

تاریخ انتشار :
يکشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۷
کد مطلب : ۱۴۴۷
شرکت جانسون & جانسون هنوز درگیر پرونده‌های عدیده خوشنام‌ترین محصول خود است
سالم خبر: دادگاه تجدید نظر پرونده شرکت داروسازی جانسون& جانسون در ایالت میسوری، حکم 55 میلیون دلاری علیه این شرکت را مبنی بر وجود تالک در پودر بچه این شرکت  که موجب بروز سرطان تخمدان می شود را لغو کرد.
 
به گزارش سالم خبر از خبرگزاری رویترز، این حکم بر اساس  شکایت خانم Gloria Ristesund ساکن داکوتای جنوبی علیه این شرکت داروسازی صادرشده بود که پس از این شکایت ، قرار بود براساس حکم بدوی شرکت جانسون به این شاکی 5 میلیون دلار بابت  جبران خسارت و 50 میلیون دلار بابت  آسیب های حین مجازات در سال 2016 غرامت بپردازد.
 
این خانم شاکی ادعا کرده است که استفاده از محصولات شرکت  جانسون & جانسون به مدت طولانی موجب بروز سرطان در او شده است و این شرکت نسبت به تاثیرات خطرناک این محصول به او اطلاعی نداده است.
 
شرکت جانسون & جانسون این اتهامات را رد کرده و اعلام است که ده ها آزمایش روی این محصول بهداشتی  انجام شده است و تاکنون علائمی مبنی بر وجود تالک دراین محصولات وجود ندارد.
 
در حال حاضر شرکت داروسازی جانسون& جانسون با 9000 شکایت روبه روست که شاکیان مدعیان بر اثر استفاده از پودر بچه جانسون به بیماری های لاعلاجی مبتلا شده اند. یکی از این بیماری ها سرطان نادری به نام مزوتلیوماست که بر اثر قرار گرفتن در معرض آزبست به طور مستقیم در بدن هر فرد ایجاد می شود . بیماران و بازماندگان بیماران فوت شده از شاکیان اصلی شرکت جانسون هستند که مدعی اند بیماری آنان ناشی از وجود آزبست در پودر بچه جانسون بوده است ادعایی که این شرکت بارها آن را رد کرده است.
هیئت منصفه دادگاه تجدیدنظر میسوری نیزاین اتهامات را بی اساس دانست و شواهد و مستندات این بیمار را کافی ندانست و به نفع شرکت جانسون & جانسون رای داد.
 
 
کد مطلب : ۱۴۴۷
نام شما

آدرس ايميل شما