۰

قیمت گذاری تجهیزات پزشکی با هدف تنظیم بازار

تاریخ انتشار :
يکشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۳
کد مطلب : ۱۴۴۰
قیمت گذاری تجهیزات پزشکی با هدف تنظیم بازار
سالم خبر : عضو کمیسیون بهداشت مجلس گفت: قیمت‌گذاری تجهیزات پزشکی با هدف تنظیم بازار و رفع هر گونه کمبود احتمالی انجام می‌شود.

همایون یوسفی عضو کمیسیون بهداشت مجلس به خبرنگاران جوان گفت : در بحث قیمت‌گذاری تجهیزات و ملزومات پزشکی و دندانپزشکی ما تابع شرایط و ضوابط خاصی هستیم که در این مقوله وزارت صنعت، معدن و تجارت صاحب اختیار است.

وی ادامه داد: قیمت‌گذاری تجهیزات پزشکی با هدف تنظیم بازار تجهیزات و رفع هر گونه کمبود احتمالی انجام می‌شود که در این راستا ممکن است خطراتی ایجاد شود.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس در خصوص افزایش قیمت تجهیزات پزشکی عنوان کرد: وزارت بهداشت بحث قیمت گذاری تجهیزات پزشکی را در راستای تنظیم بازار اعلام کرده است که در این زمینه شرکت‌های تولید کننده داخلی این کار را سبب آسیب به بدنه تولید کشور می‌دانند.

کمبود کالای داخلی ما را به سوی کالای خارجی سوق می‌دهد

یوسفی تاکید کرد: ما برای تامین تجهیزات و ملزومات پزشکی مورد نیاز کشور در ابتدا سراغ کالای ساخت داخل می‌رویم و پس از آن کمبود‌ بازار و مراکز درمانی را به وسیله اجناس خارجی که در داخل کشورمان تولید نمی‌شوند، بر اساس قوانین و دستورالعمل‌های اجرایی رفع می‌کنیم.

وی یادآور شد: وزارت بهداشت با وزارت صنعت، معدن، تجارت در خصوص قیمت گذاری تجهیزات پزشکی تعامل و همکاری‌های بیشتری خواهند داشت تا از آسیب به حوزه سلامت پیشگیری کنیم.
کد مطلب : ۱۴۴۰
نام شما

آدرس ايميل شما