۰
با تایید اداره غذا و داروی ایالات متحده FDA :

سوپاپ های درمانی انسداد ریه به زودی وارد بازار می شود

تاریخ انتشار :
شنبه ۹ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۳
کد مطلب : ۱۴۱۶
سوپاپ های درمانی انسداد ریه به زودی وارد بازار می شود
سالم خبر: اداره غذا و داروی ایالات متحده FDA در روز جمعه، سوپاپ های درمانی شرکت Pulmonx  را برای درمان یک نوع شدیدی از بیماری انسدادی ریه، که اغلب با تنگی نفس همراه است را تایید کرده است.

به گزارش سالم خبر از رویترز، درمان آمفیزم (انسداد ریوی) شدید، که به ریه ها صدمه می زند  و توانایی تنفس بیماران را محدود می کند، در حال حاضر به کپسول ها و ماسک اکسیژن محدود می شود.
 
با توجه به آمار های مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری، حدود 3.5 میلیون بزرگسال آمریکایی به بیماری مزمن انسداد ریوی مبتلا هستند.
 
این دستگاه ، نوعی شیر کوچک استوانه ای است که  به طور دائم با استفاده از کاتتر در قسمت آسیب دیده ریه بیمار کاشته می شود و جریان هوا را به قسمت های سالم تر منتقل می کند.
 
به طور متوسط، بیماران ممکن است به چهار دریچه ی سوپاپ دار نیاز داشته باشند و بسته به شدت انسداد ریوی، هزینه درمان می تواند تا 10هزار دلار برای هر بیمار باشد.
 
بران رُز، مدیر ارشد شرکت Pulmonx ، گفته است   که در حال حاضر در اروپا و برخی  مناطق آسیا این دستگاه توزیع شده است و این شرکت امسال در حال برنامه ریزی برای راه اندازی این دستگاه در مراکز بالینی ایالات متحده است.
 
کد مطلب : ۱۴۱۶
نام شما

آدرس ايميل شما