۰
آلپامونت Alpamont® محصول جدید کوبل دارو؛

راهکاری موثر، ایمن و باکیفیت در درمان بیماری‌های خودایمنی التهابی 

تاریخ انتشار :
شنبه ۲۴ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۷
کد مطلب : ۱۳۷۶۱
راهکاری موثر، ایمن و باکیفیت در درمان بیماری‌های خودایمنی التهابی 
سالم خبر: آلپامونت (Alpamont® با نام علمی توفاسیتینیب (Tofacitinib)، اولین محصول کوبل دارو در حوزه ایمونولوژی است. داروی خوراکی آلپامونت ) (Alpamont® راهکاری با کیفیت، در درمان موثر و ایمن روماتیسم مفصلی و ستون فقرات، آرتریت پسوریاتیک و التهاب زخمی روده است. آلپامونت ) (Alpamont® با اثربخشی مطلوب و پایدار، بهبود سریع علائم و سهولت در مصرف، نقش بسزایی در افزایش کیفیت زندگی بیماران دارد.

بیماری‌ خودایمنی التهابی به بیماری‌هایی گفته می‌شود که در آن سیستم ایمنی بدن به دلایل نامعلوم به سلول‌های سالم حمله کرده و باعث ایجاد آسیب و التهاب در نقاط مختلف بدن مانند مفاصل، پوست و روده می‌شود. 

هدف اصلی از درمان در بیماری‌های خودایمنی التهابی، کنترل بیماری، بهبود علائم و افزایش کیفیت زندگی بیماران است. داروی خوراکی آلپامونت )  (Alpamont®، از جمله داروهای سرکوب ‌کننده سیستم ایمنی است که با مهار تولید فاکتورهای التهابی، در درمان این دسته از بیماری‌ها و بهبود کیفیت زندگی بیماران موثر است. 

تنها دو هفته پس از شروع درمان با داروی آلپامونت) (Alpamont®، اثربخشی آن آغاز شده و بیماران در مدت زمان کوتاهی بهبود قابل توجهی را در وضعیت سلامت خود تجربه می‌کنند؛ این اثربخشی در طول درمان پایدار بوده و افت نخواهد کرد. قرص‌های خوراکی آلپامونت ) (Alpamont®به دلیل سهولت مصرف، در بیمارانی که تمایل به دریافت داروهای تزریقی ندارند گزینه‌ا‌ی ایده‌آل خواهد بود. تمامی این موارد باعث افزایش پایبندی به درمان شده و کیفیت زندگی بیماران را بهبود می‌بخشد. 

داروی آلپامونت) (Alpamont®، توسط کوبل دارو در داروسازی دکتر عبیدی تولید میشود و مورد تایید سازمان غذا و داروی ایران است. این دارو با نسخه پزشک قابل تهیه بوده و در داروخانه‌های سراسر کشور در دسترس است.

آلپامونت) (Alpamont® سرآغاز فعالیت کوبل دارو در حوزه ایمونولوژی و نوید‌بخش ارائه راهکارهای نوین درمانی در این حیطه است که می‌تواند کیفیت زندگی و سلامت افراد جامعه را ارتقاء بخشد. 

 کوبل دارو، با بیش از 20 سال سابقه در زمینه تامین و تولید داروهای تحت لیسانس با شرکت های دارویی بین‌المللی همکاری میکند. این شرکت با در دسترس قرار دادن داروهای مورد نیاز بیماران کشور و به ویژه داروهای خاص، نقش بسزایی در ارتقای سطح سلامت جامعه و کیفیت زندگی افراد دارد.  

 
کد مطلب : ۱۳۷۶۱
نام شما

آدرس ايميل شما