۰

سید محمد حیدری رییس سازمان غذا و دارو شد

تاریخ انتشار :
سه شنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۳۴
کد مطلب : ۱۳۲۹۴
سید محمد حیدری رییس سازمان غذا و دارو شد
سالم خبر: در شرایطی که بازار دارویی کشور در فصل سرما با کمبودهایی نظیر آنتی‌بیوتیک، شربت‌های سرماخوردگی کودکان و البته محدودیت‌هایی در توزیع سرم و ... روبروست، معاون وزیر و رییس سازمان غذا و دارو برای دومین بار طی حدود دو هفته اخیر تغییر کرد.

به گزارش سالم خبر، عین اللهی  وزیر بهداشت شب گذشته در حکمی دکتر سید حیدر محمدی را به عنوان معاون وزیر و رییس سازمان غذا و دارو منصوب کرد و خبر آن در کانال تلگرامی وزارت بهداشت منتشر شد.

این درحالیست که چهارم آبان ماه در پی استعفای دکتر بهرام دارایی رییس اسبق سازمان غذا و دارو، خبر تغییر ریاست این سازمان منتشر شد و وزیر بهداشت طی حکمی دکتر محمود بیگلر را به عنوان سرپرست سازمان غذا و دارو منصوب کرد.

در تاریخ ۱۲ آبان ماه نیز خبر تغییر مدیرکل امور دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو در رسانه‌ها منتشر شد و محمود بیگلر طی حکمی دکتر سید ذوالفقار تقویان را به عنوان سرپرست اداره کل امور دارو و مواد تحت کنترل منصوب کرد.

دکتر سیدحیدر محمدی، مدیرکلی اداره دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو و همچنین دبیری قرارگاه اصلاح سیاست‌های ارزی دارو در سازمان غذا و دارو را در کارنامه دارد.

انتهای پیام
کد مطلب : ۱۳۲۹۴
نام شما

آدرس ايميل شما