۰

سرپرست مرکز مدیریت آمار وزارت بهداشت منصوب شد

تاریخ انتشار :
سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۵
کد مطلب : ۱۱۵۶۶
سرپرست مرکز مدیریت آمار وزارت بهداشت منصوب شد
سالم خبر: معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی سرپرست مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات این وزارتخانه را منصوب کرد.

به گزارش سالم خبر، بهروز رحیمی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی امین بیگلرخانی را به عنوان سرپرست مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات این وزارتخانه منصوب کرد.

متن این حکم به شرح زیر است:

برادر ارجمند جناب آقای امین بیگلرخانی

با اهداء سلام و تحیات

خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده است. لذا با توجه به تعهد، تخصص و سوابق و تجارب ارزشمند جنابعالی، به عنوان "سرپرست مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی" منصوب می‌شوید تا با یاری خداوند و بهره‌گیری از مشارکت کلیه معاونین، مدیران و همکاران محترم تحت نظر این معاونت به انجام امور محوله و با وظایف مشروحه ذیل اقدام نمائید.

- پیگیری استقرار سامانه نظام جامع اطلاعات بهداشتی، درمانی، آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، دانشجویی وزارت متبوع و هم راستا‌سازی سامانه‌های مختلف اعم از سامانه‌های اطلاعات بیمارستانی (HIS)، سامانه‌های اطلاعات بهداشتی (سیب، ناب، سینا و ...) و دارویی (TTAC و ....) و کلیه سامانه‌های موجود

- تشکیل و راه‌اندازی شورای عالی فن‌آوری اطلاعات سلامت

- استقرار پرونده الکترونیک سلامت و نسخه‌نویسی الکترونیک با همکاری معاونت‌ها و سازمان‌های ذیربط

- تدوین و اصلاح دستورالعمل‌ها و راهنما به منظور استانداردسازی سامانه‌های مورد استفاده با هماهنگی واحدهای مربوطه 

- بهره‌گیری از ظرفیت نخبگان حوزه‌های فناوری اطلاعات سلامت در راه اندازی سامانه‌ها و تدوین دستورالعمل‌ها درخصوص ایجاد عدالت در بهره‌مندی از خدمات حوزه سلامت

- تقویت بخش آمار و ایجاد داشبوردهای مدیریتی مورد نیاز در سطوح مختلف

- توجه ویژه و مراقبت از امنیت سایبری حوزه سلامت 

امید است با اتکال به خداوند متعال، ظرفیت کلیه متخصصین، صاحب‌نظران و همکاران و با استفاده از نیروهای متعهد و انقلابی در راستای تحقق اهداف دولت سیزدهم موفق باشید.
 
کد مطلب : ۱۱۵۶۶
نام شما

آدرس ايميل شما