وزارت بهداشت برای تامین داروهای بیماران خاص و افزایش قیمت دارو چه کرده است؟

مهلت یک ماهه به وزیر بهداشت برای پاسخ‌گویی به شش سوال نمایندگان مجلس:

5 مرداد 1401 ساعت 18:02

سالم‌خبر: سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس با اشاره به حضور وزیر بهداشت در نشست امروز این کمیسیون از مهلت شش نماینده به عین‌ الهی برای تعیین تکلیف سوالات مطرح‌ شده خبر داد.


سالم‌خبر: سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس با اشاره به حضور وزیر بهداشت در نشست امروز این کمیسیون از مهلت شش نماینده به عین‌ الهی برای تعیین تکلیف سوالات مطرح‌ شده خبر داد.
 
زهرا شیخی از حضور وزیر بهداشت و معاونان او برای پاسخ‌گویی به سوالات نمایندگان خبر داد و گفت: سوالات شش نماینده از وزیر مطرح شد که برخی سوالات منطقه ای و استانی و برخی هم ملی بودند.

وی افزود: سوالات مطروحه نمایندگان در مورد علت و عزل و نصب‌های اخیر در دانشگاه علوم پزشکی تهران، عدم رعایت استانداردهای تخت بیمارستانی بر اساس جمعیت ساکن و تمرکز درمان در پایتخت و مراکز استان‌ها، موضع ایران نسبت به طرح اصلاحات پیشنهادی کشور آمریکا در مورد مقررات بهداشتی بین‌ المللی در نشست اخیر مجمع جهانی بهداشت، بی‌توجهی وزارت بهداشت به حوزه سلامت شهرستان خدابنده، کمبود امکانات در  کشور و دانشگاه ها و  بی‌توجهی به مناطق محروم افزایش قیمت دارو کمبود آمبولانس و تامین داروهای بیماران خاص کمبود تخت‌های بیمارستانی و عدم تجهیز بیمارستان‌های حوزه‌های انتخابیه بود که پس از پاسخ های وزیر بهداشت و معاونان ایشان، به عین اللهی برای پیگیری و بررسی مطالبات و مشکلات دو هفته تا یک ماه مهلت داده شد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس یازدهم ادامه داد: اعضای کمیسیون بهداشت و درمان در نشست امروز از وزیر بهداشت خواستار توجه به تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و طرحی وزارت بهداشت شدند.
 


کد مطلب: 12710

آدرس مطلب :
https://www.saalemnews.com/news/12710/مهلت-یک-ماهه-وزیر-بهداشت-پاسخ-گویی-شش-سوال-نمایندگان-مجلس

سالم خبر
  https://www.saalemnews.com