کاشت حلزون تحت پوشش کامل بیمه قرار گرفت

24 خرداد 1401 ساعت 14:00

سالم خبر: پنج هزار میلیارد تومان برای بیماری‌های صعب الاعلاج درخواست شده که در هیات دولت تصویب و مراحل پایانی در حال انجام است.


سالم خبر: پنج هزار میلیارد تومان برای بیماری‌های صعب الاعلاج درخواست شده که در هیات دولت تصویب و مراحل پایانی در حال انجام است.

به گزارش سالم خبر، محمد مهدی ناصحی مدیر عامل سازان بیمه سلامت ایران گفت: در حوزه‌های مختلف اعتبارات و ردیف ها‌ی بودجه پراکنده و کم اثر است. تمام اقشار مختلف مانند خانواده های زندانیان، اتباع خارجی و کارمندان عادی تحت پوشش بیمه سلامت هستند.

او گفت: پوشش بیمه‌ای در بخش بستری ۹۵ درصد و در بخش سرپایی ۸٠ درصد است. خدمات مختلفی مانند هوم کر باید تحت پوشش قرار بگیرند و بیمه سلامت در این خصوص پیش قدم شده است.

ناصحی گفت: بیمه سلامت رتبه اول را در زمینه تعداد جمعیت تحت پوشش در منطقه دارد. پنج هزار میلیارد تومان برای امسال جهت بیماری‌های صعب الاعلاج درخواست شده که در هیات دولت تصویب و مراحل پایانی این طرح در حال انجام است.

وی گفت: بیمه سلامت هزینه خدمات در منزل را ۷٠ درصدتحت پوشش قرار می‌ دهد. بیشتر دارو‌های بیماران دیابتی تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرد و پوشش بیمه‌ای کاشت حلزون به صورت کامل انجام می‌شود و بیماران هزینه‌ای نمی‌پردازند.


کد مطلب: 12412

آدرس مطلب :
https://www.saalemnews.com/news/12412/کاشت-حلزون-تحت-پوشش-کامل-بیمه-قرار-گرفت

سالم خبر
  https://www.saalemnews.com