مورد مشکوک به ویروس‌کرونا در اصفهان همچنان تحت مراقبت است

14 بهمن 1398 ساعت 13:00

سالم خبر: رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در حالی از ترخیص یک مورد مشکوک مبتلا به کرونا ویروس در اصفهان آن هم پس از 48 ساعت خبرمی‌دهد که به گفته برخی منابع آگاه بیمار هنوز در بخش ایزوله بیمارستان فارابی تحت مراقبت است و مرخص نشده است.


سالم خبر: رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در حالی از ترخیص یک مورد مشکوک به کرونا ویروس در اصفهان آن هم پس از 48 ساعت خبرمی‌دهد که به گفته برخی منابع آگاه بیمار هنوز در بخش ایزوله بیمارستان فارابی تحت مراقبت است و مرخص نشده است.

سخن رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان پس از اعلام این خبر واکنش‌های بسیاری در پی داشت چنانچه برخی متخصصان اعلام کردند که هرگونه مورد مشکوک به کرونا ویروس باید در دوره ای 14 روزه تحت کنترل شدید باشد و چگونه است که این لیدر گردشگران چینی در اصفهان پس از دوره ی کوتاهی به گفته ی این مقام مسوول مرخص شده است؟

گمانه زنی ها در مورد اعلام خبر ترخیص مورد مشکوک به ویروس کرونا به گفته‌ی یکی از اعضای کادر پزشکی فارابی بیشتر جنبه ی روانی داشته و برای جلوگیری از تشویش اذهان عمومی بوده است.

فرد مشکوک مبتلا به ویروس کرونا لیدرگردشگری تعداد از شهروندان چینی دراصفهان بوده است که پس از بروز برخی علائم بیماری و سرماخوردگی خود، به بیمارستان فارابی مراجعه کرده است.
 
 


کد مطلب: 6011

آدرس مطلب :
https://www.saalemnews.com/news/6011/مورد-مشکوک-ویروس-کرونا-اصفهان-همچنان-تحت-مراقبت

سالم خبر
  https://www.saalemnews.com