۰

فراخوان سازمان غذا و دارو برای تامین اقلام قلبی

تاریخ انتشار :
دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۳۴
کد مطلب : ۱۴۳۲۶
فراخوان سازمان غذا و دارو برای تامین اقلام قلبی
سالم‌خبر: اداره نظارت بر تامین و نگهداشت اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو در اطلاعیه‌ای برای خرید و تامین برخی اقلام قلبی شامل پچ، گرافت عروقی، فلت، اکسیژناتور و کانولای قلبی فراخوان داد.

در این اطلاعیه آمده است:  فراخوان اعلام کرد: با توجه به ضرورت تامین برخی اقلام قلبی از کلیه شرکت های فعال در حوزه تجهیزات پزشکی دعوت می گردد نسبت به اعلام قیمت، بازه زمانی قابل تحویل و تکمیل فرم مشخصات تجهیزات و ملزومات پزشکی مطابق پیوست یک، "منحصرا در قالب فایل Excelدر لوح فشرده (CD)" و ارائه آن به همراه مدارک درخواست شده ذیل در نسخه کاغذی ممهور به مهر و امضای معتبر شرکت در پاکت در بسته توسط نماینده شرکت و بهمراه نامه شرکت به دبیرخانه محرمانه حراست اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی حداکثر تا پایان وقت اداری مورخ 1402/2/13 اقدام نمایند.

لازم به ذکر است دریافت پاکت بعد از پایان ساعت اداری مقدور نبوده و به درخواست های با مدارک مخدوش و غیر فرمت تعیین شده (فایل اکسل پیوست)،
نیز ترتیب اثر داده نخواهد شد.

مدارک لازم:
1- ارائه فایل جدول مشخصات تجهیزات و ملزومات پزشکی مطابق جدول پیوست دو، منحصرا در فرمت EXCEL در لوح فشرده(CD) و همچنین بصورت کاغذی و ممهور به مهر و امضای معتبر شرکت.

2- ارائه فرم تعهد پیوست در سربرگ شرکت و بارگزاری در سامانه تعهدات پرتال IMED.IR

نکات:
1-ارائه پیشنهاد قیمت ارزی-ریالی مناسب در اولویت می باشد.

2- شرکت‌هایی که در فراخوان تامین کالا بصورت فوریتی پذیرفته می شوند می بایست، ظرف مدت ۲ روز کاری پس از اعلام، مراحل لازم به منظور ثبت فوریتی کالا را طی نموده و نسبت به واردات حداکثر ظرف مدت دو ماه اقدام نمایند.

3-از آنجا که ارائه پیشنهاد قیمتی و ثبت درخواست به منزله ایجاد تعهد برای شرکت پذیرفته شده جهت تامین کالای فوریتی می باشد، لازم است ضمن لحاظ دقت و ملاحظات لازم در خصوص تکمیل اطلاعات مورد نظر فرم تعهدنامه پیوست سه را تکمیل و بهمراه مدارک ارائه نمایند.

4-شرکت های منتخب در فراخوان ضمن تکمیل فرم تعهدنامه (پیوست) می بایست:

الف) نسبت به انجام
ثبت سفارش و انجام فرآیند های لازم به منظور صدور مجوز لازم تولید، واردات و ترخیص کالای منتخب در فراخوان اقدام و در صورت وجود هر نوع مشکل در هر کدام از مراحل کاری، مراتب را در اسرع وقت به اداره کل تجهیزات پزشکی اعلام نمایند. همچنین در صورت عدم ترخیص کالا ظرف مدت مشخص شده، تمدید کد IRC فوریتی صرفا با تشخیص این اداره کل بوده و هیچ گونه حقی برای شرکت ایجاد نمی کند.
ب) شرکت های منتخب در فراخوان می بایست کلیه اقلام  را پس از تولید و یا ترخیص، با نظارت وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی توزیع نمایند.

5-در صورت کوتاهی شرکت های پذیرفته شده در فراخوان در پیگیری تامین به موقع، سهمیه داده شده لغو و به متقاضیان دیگر ارائه خواهد شد و همچنین از شرکت آنها در فراخوان های بعدی ممانعت بعمل خواهد آمد.

6- اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی در رد یا پذیرش پیشنهادات مختار بوده و شرکت در فراخوان حقی را برای شرکت ایجاد نخواهد کرد.

7- در صورت هرگونه ابهام و سوال با شماره 63420 – 021 داخلی 480 تماس حاصل فرمایید.
کد مطلب : ۱۴۳۲۶
نام شما

آدرس ايميل شما