۰

سی درصد از بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی پرداخت شده است

تاریخ انتشار :
شنبه ۸ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۰۳
کد مطلب : ۱۳۸۵۱
سی درصد از بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی پرداخت شده است
سالم خبر: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تسویه ۳۰ درصد از بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی که مبلغی حدود ۲۰۰ هزار میلیارد تومان می‌شود، خبر داد.

به گزارش سالم خبر، سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مورد پیش‌بینی دولت برای پرداخت بدهی خود به سازمان تامین اجتماعی که در لایحه بودجه ۱۴۰۲ توجه خاصی به اعتبارات لازم برای آن نشده است، گفت: بدهی‌هایی که از سنوات گذشته انباشته شده است و تعهداتی که دولت‌های گذشته برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایجاد کردند مبالغ خیلی سنگینی است.

وی تصریح کرد: البته این دولت در طول کمتر از ۲ سال حدود ۳۰ درصد یعنی حدود ۲۰۰ هزار میلیارد تومان این بدهی‌ها را تسویه کرده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی یادآور شد: برای تسویه بدهی‌های دولت به سازمان تامین اجتماعی چند شیوه دیده‌اند که یکی واگذاری سهام شرکت‌ها و یکی هم تهاتر نفت است و دیگر این بستگی به هنر ما دارد که در این زمینه هر اندازه بیشتر تلاش کنیم بیشتر هم به دست می‌آوریم.

مرتضوی با بیان اینکه در لایحه بودجه ۱۴۰۲ هم پیش‌بینی‌های بسیار مناسبی برای این بخش به عمل آمده است، تاکید کرد: امیدواریم در سال ۱۴۰۲ نیز بتوانیم بخش اعظمی از بدهی‌های دولت به سازمان تامین اجتماعی را تسویه کرده و مطالباتمان را از دولت اخذ کنیم.
کد مطلب : ۱۳۸۵۱
نام شما

آدرس ايميل شما