۰
غلامرضا سالاری، مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس:

تشکیل 62 پرونده قضایی برای گران‌فروشی، قاچاق و احتکار دارو

تاریخ انتشار :
چهارشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۴۳
کد مطلب : ۱۳۸۴۲
تشکیل 62 پرونده قضایی برای گران‌فروشی، قاچاق و احتکار دارو
سالم‌خبر: مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس از تشکیل ۶۲ پرونده در راستای گرانفروشی، داروی قاچاق و احتکار از ابتدای امسال در استان خبر داد و گفت: در این راستا متخلفان ۳ میلیارد تومان جریمه نقدی شدند.

به گزارش سالم خبر، غلامرضا سالاری، مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس گفت: اخیرا شاهد گلایه‌مندی شهروندان از گرانی و عرضه نامناسب دارو و افزایش مشکلات بیماران برای تهیه برخی اقلام دارویی هستیم که در این راستا با دستور ویژه معاون وزیر و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی، طرح ویژه نظارتی با همکاری دانشگاه‌های علوم پزشکی در سطح استان اجرا شد.

او گفت: نظارت بر قیمت انواع دارو و برخورد با عرضه کالا‌های قاچاق توسط داروخانه‌ها از اصلی‌ترین اهداف این طرح نظارتی است و مقرر شده پرونده‌های متشکله در این طرح، به شعب ویژه‌ای ارجاع و خارج از نوبت رسیدگی شود.

سالاری از تشکیل ۶۲ پرونده در راستای گرانفروشی، داروی قاچاق و احتکار از ابتدای امسال تاکنون در استان خبر داد و گفت: در این راستا متخلفان ۳ میلیارد تومان جریمه نقدی شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس در ادامه از محکومیت یک واحد صنفی به علت دپوی مقادیر زیادی داروی تاریخ مصرف گذشته خبر داد و گفت: با توجه به تحقیقات انجام شده و دفاعیات بلاوجه متهم، تخلف این فرد محرز و نهایتا شعبه رسیدگی کننده حکم به جریمه ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریالی وی و معدوم کردن تمام دارو‌های مکشوفه صادر کرد.

 
کد مطلب : ۱۳۸۴۲
نام شما

آدرس ايميل شما