۰
حسین سعیدی، ناظر گمرکات استان هرمزگان:

محموله‌ی 16 تنی مواد اولیه آنتی‌بیوتیک و اسپری تنفسی به فوریت از گمرک ترخیص شد

تاریخ انتشار :
چهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۵۵
کد مطلب : ۱۳۴۰۸
محموله‌ی 16 تنی مواد اولیه آنتی‌بیوتیک و اسپری تنفسی به فوریت از گمرک ترخیص شد
سالم‌خبر: ناظر گمرکات استان هرمزگان اعلام کرد: یک محموله ۱۶ تنی مواد اولیه آنتی‌بیوتیک و اسپری تنفسی از گمرک شهید رجایی بندر عباس در سریع‌ترین زمان ممکن ترخیص شد.

حسین سعیدی با بیان اینکه با تلاش های صورت گرفته و شبانه روزی گمرک، ۹۹ تن دارو و مواد اولیه دارویی از گمرک شهید رجایی در حال ترخیص و در مرحله پرداخت حقوق ورودی و خروج از گمرک است، اظهار کرد:
این میزان دارو در ۲۰ فقره اظهارنامه و به ارزش دو میلیون و ۷۲۰ هزار دلار به گمرک اظهار شده است. ۱۱۸ تن دارو و مواد اولیه دارویی نیز به گمرک اظهار شده که در مرحله ارزیابی و تشریفات گمرکی است.

به گفته وی، این میزان محموله دارویی که در مرحله ارزیابی قرار دارد در ۱۰ فقره اظهارنامه و به ارزش یک میلیون و ۲۹۹ هزار دلار است.

ناظر گمرکات استان هرمزگان با تاکید بر اینکه
تشریفات ۱۶ تن دارو و مواد اولیه دارویی به صورت شبانه در کمترین زمان ممکن پس از انجام تشریفات گمرکی از این گمرک ترخیص شد، درمورد فرایند ترخیص مواد اولیه دارویی و دارو از گمرک توضیح داد: محموله های دارویی و دارو پس از اظهار اظهارنامه در مسیر سبز قرار می گیرند و با نامه حداقل اسناد سازمان غذا و دارو، ۱۰۰ درصد محموله ها بلافاصله از گمرک ترخیص می شوند.
 
کد مطلب : ۱۳۴۰۸
نام شما

آدرس ايميل شما