۰
حسین فرشیدی،معاون بهداشت :

هنوز افراد زیادی نوبت یادآور واکسن کرونا را تزریق نکرده‌اند

تاریخ انتشار :
يکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۳۱
کد مطلب : ۱۳۳۸۳
هنوز افراد زیادی نوبت یادآور واکسن کرونا را تزریق نکرده‌اند
سالم خبر: معاون بهداشت با بیان اینکه هنوز تعداد زیادی از افراد واجد شرایط، نوبت یادآور واکسن کرونا را تزریق نکرده‌اند، گفت: همچنین رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی نیز پایین‌ترین حد رسیده است.

به گزارش سالم خبر، حسین فرشیدی،معاون بهداشت با اشاره به اقدامات کشورمان در مقابله با کرونا، از شبکه بهداشت ایران به عنوان یکی از موفق‌ترین زیرساخت‌های منطقه یاد کرد و افزود: آمار کرونا در هفته‌ها و روزهای اخیر در کشور رو به کاهش بوده که نشان می‌دهد کووید۱۹ هنوز تمام نشده است.

وی خاطرنشان کرد: مدافعان سلامت در مقابله با کرونا، خوش درخشیدند. فشار زیادی به سیستم سلامت کشور وارد شد و نباید فراموش کنیم که ممکن است در آینده با بحران‌های دیگری در حوزه سلامت که ابعاد جهانی داشته باشند، روبرو شویم.

معاون بهداشت وزارت بهداشت تصریح کرد: باید قدردان پیشکسوتان حوزه بهداشت، پایه‌گذاران و زحمت‌کشان شبکه بهداشت کشور باشیم. ایران یکی از کشورهایی است که بیشترین جابجایی جمعیت در بین کشورهای منطقه را دارد که شبکه بهداشت کشور توانسته بیماری‌های مختلف را در حد توان خود، رصد و مدیریت کند.

فرشیدی با بیان اینکه کووید۱۹ بیماری ناشناخته‌ای برای جهان بود و تجارب کشورها نیز در مقابله با این بیماری، متفاوت بود، گفت: تجارب ایران در این حوزه هم ارزشمند بوده و موفقیت‌های کشور در مدیریت کرونا، مورد توجه و تمجید سازمان‌های بین‌المللی قرار گرفته است.

فرشیدی بر تامین و ارتقای وضعیت شغلی و معیشتی نیروی انسانی و تقویت زیرساخت‌های فیزیکی تاکید کرد و گفت: متاسفانه هنوز تعداد زیادی از افراد واجد شرایط، نوبت یادآور واکسن کرونا را تزریق نکرده‌اند و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی نیز به پایین‌ترین حد، رسیده است.

بنابر اعلام وزارت بهداشت، وی به نقش موثر کمیته علمی کشوری کرونا در مدیریت این بیماری نوپدید در ایران اشاره و عنوان کرد: بخش بهداشت در مقابله با کرونا، پیشگام و پیش قدم بود و نیاز است که در دوران فروکش کردن کرونا، برای تقویت زیرساخت‌های بهداشتی در سطح کشور، برنامه‌ریزی مدونی داشته باشیم.
کد مطلب : ۱۳۳۸۳
برچسب ها
واکسن کرونا
نام شما

آدرس ايميل شما