۰
یک نماینده مجلس:

موفقیت صفر شدن آمار فوتی‌های کرونا ثمره‌ی تلاش کادر بهداشت و درمان است

تاریخ انتشار :
دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۳۹
کد مطلب : ۱۲۴۰۶
موفقیت صفر شدن آمار فوتی‌های کرونا ثمره‌ی تلاش کادر بهداشت و درمان است
سالم‌خبر: موفقیت بزرگ صفر شدن آمار فوتی کرونا ثمره تلاش های بی وقفه کادر بهداشت و درمان است 
 
 نماینده مسیحیان ارامنه شمال ایران در مجلس با بیان اینکه باید به خاطر صفر شدن آمار فوتی های کرونا و بازگشت آرامش به جامعه به کادر درمان خدا قوت گفت، افزود: موفقیت بزرگ صفر شدن آمار فوتی کرونا ثمره تلاش های بی وقفه کادر بهداشت و درمان است.
 
وی افزود: دولت آقای رئیسی از زمان شروع به کار تمام تلاش خود را برای مهار این بیماری و عادی شدن شرایط کشور به کار گرفت و با وجود همه تحریم ها ما توانستیم در این عرصه موفق شویم.
 
عضو کمیسیون عمران مجلس اظهار داشت: موفقیت ما در مهار بیماری کرونا نشان داد که واقعا تحریم ها اثری ندارد چراکه ما با وجود همه تحریم‌ها توانستیم در این عرصه موفق شویم.
 
 شاوردیان با بیان اینکه در کنار همه این تلاش ها نباید از همراهی مردم نیز غافل بود، خاطرنشان کرد:  واقعاً دیدیم که ملت ایران در تمام مدت این دو سال و سه ماه نهایت همراهی و همکاری را با مسئولان داشتند.
 
وی افزود: در بسیاری از کشورها مردم همکاری لازم را برای دریافت واکسن کرونا ندارند. اما ملت ایران هم در رعایت پروتکل های بهداشتی و هم در دریافت واکسن نهایت همکاری را با دولت داشتند.
 
بهرام عین اللهی وزیر بهداشت برای اولین بار روز پنچ شنبه 12 خرداد اعلام کرد که در 24 ساعت گذشته هیچ بیمار فوتی ناشی از کرونا نداشتیم.

وی همچنین برای دومین بار روز جمعه  20  خرداد اعلام کرد که در 24 ساعت گذشته هیچ بیمار فوتی ناشی از کرونا نداشتیم.
کد مطلب : ۱۲۴۰۶
نام شما

آدرس ايميل شما