۰

از یک طرف واکسن می زنید از طرف دیگر راه را برای فاجعه باز می‌کنید

تاریخ انتشار :
سه شنبه ۶ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۳۹
کد مطلب : ۱۰۶۳۹
از یک طرف واکسن می زنید از طرف دیگر راه را برای فاجعه باز می‌کنید
سالم‌خبر: روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: با اینکه هنوز از گرفتاری‌های موج پنجم کرونا خارج نشده‌ایم، تصمیمات نادرست مسئولین موجب شده کشور در معرض موج دیگری قرار گیرد.
 
معلوم نیست چرا امسال هم همچون سال گذشته مردم را به صبر و انتظار برای پایان یافتن دوران کرونایی دعوت نکردند و از آنها نخواستند زیارت اربعین را در خانه بخوانند و از خدا بخواهند هرچه زودتر مشکل را برطرف کند؟ 
 
راه‌پیمائی اربعین هم در سال‌های دیگر میسر خواهد بود، چرا در شرایط کرونایی که هنوز روزانه جان صدها نفر از هموطنانمان را می‌گیرد، بر این امر مستحب این همه تأکید می‌شود و رسانه ملی مشوق آنست؟ اگر موج ششم به دنبال این واقعه و در اثر راه‌پیمائی‌های داخلی به بهانه جا ماندن از راه‌پیمایی اربعین به سراغ کشورمان بیاید و باز هم روند مرگ و میر صعودی شود، حضرات تصمیم‌گیرندگان چه پاسخی برای مردم خواهند داشت؟
 
اینکه از یکطرف واکسیناسیون را سرعت ببخشید – که البته کار درستی است – و از طرف دیگر اینگونه برخلاف شیوه‌نامه‌های بهداشتی مربوط به کرونا عمل کنید، چگونه قابل توجیه است؟
 
 آیا برای خوشامدن عده‌ای که اعتقادی به علم پزشکی ندارند، می‌توان جان میلیون‌ها نفر از هموطنان را به خطر انداخت و به نام دین، به استقبال مرگ‌آفرینی رفت؟!
کد مطلب : ۱۰۶۳۹
نام شما

آدرس ايميل شما