۰

۱۸ درصد جمعیت بالای ۷۰ سال در تهران واکسن زدند

تاریخ انتشار :
دوشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۳۲
کد مطلب : ۹۸۰۰
۱۸ درصد جمعیت بالای ۷۰ سال در تهران واکسن زدند
سالم خبر: تاکنون واکسیناسیون ۱۸ درصد از افراد بالای ۷۰ سال در تهران انجام شده است.

به گزارش سالم خبر، علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران از راه اندازی شصت و یکمین پایگاه واکسیناسیون خودرویی کرونا در منطقه ۴ در شرق تهران جنب باغ پرندگان خبر داد و افزود: در این مرکز از صبح تا الان ۶۵۰ نفر واکسینه شدند.

وی گفت: یکی از راهبردهای اصلی ما برای توسعه، تسریع و تسهیل در فرایند واکسیناسیون شهروندان تهرانی راه اندازی مراکز تجمیع است که به ازای هر مرکز تجمیع، بین ۴ تا ۵ مرکز جامع سلامت ما، پشتیبانی علمی و فناوری آن را انجام می‌دهند.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران از اول خرداد واکسیناسیون افراد ۷۰ سال به بالا آغاز شده است، گفت: تاکنون ۶۵ درصد افرادی بالای ۷۵ سال و ۱۸ درصد از افراد بالای ۷۰ سال تهران واکسینه شدند و پیش بینی می‌شود تا پایان هفته تعداد بیشتری از افراد بالای ۷۰ سال واکسینه شوند.

زالی در خصوص بیماران کرونایی استان تهران اظهار داشت: بر اساس آخرین آمارها ۵۳۰۰ بیمار بستری داریم که ۱۶۰۰ نفر آنها در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

وی افزود: همچنین طی ۲۴ ساعت گذشته ۹ هزار بیمار کرونایی مراجعه سرپایی به بیمارستان‌ها داشته‌اند که نسبت به هفته گذشته این رقم کاهش داشته است.
کد مطلب : ۹۸۰۰
نام شما

آدرس ايميل شما