۱
۱
چشم انداز بازار جهانی تا سال 2020

ارزش بازار داروهای فشار خون بالا 32 میلیارد دلار خواهد بود

تاریخ انتشار :
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۰
کد مطلب : ۹۶۱
ارزش بازار داروهای فشار خون بالا 32 میلیارد دلار خواهد بود
سالم خبر: براساس آخرین تحقیقات جامع تحلیلگران Technavio بازار جهانی داروهای فشار خون تا پایان سال 2020 ارزشی بالغ بر 32 میلیارد دلار خواهد داشت.

به گزارش سالم خبر با افزایش جمعیت سالمندان، بازار داروهای فشار خون چشم انداز رو به رشدی در آینده خواهند داشت. شیوع بیماری فشار خون در میان افراد مسن 70 درصد بیشتر است ضمن آنکه این بیماری در افراد بالای 60 سال بیشتر قابل مشاهده است.

در حال حاضر نزدیک به 11 درصد از جمعیت جهان در سن 60 سالگی یا بالاتر دچار فشار خون بالا هستند و برآورد می شود که  این رقم تا سال  2050 نزدیک به 22 درصد افزایش خواهد داشت. از آنجایی که خطر ابتلا به فشار خون بالا در افراد مسن بیشتر دیده می شود ، جمعیت سالخورده در سال های آینده به رشد بازار داروهای فشار خون بالا کمک خواهد کرد.
 
در این گزارش تحقیقاتی ، تحلیلگران عواملی مانند آگاهی رو به رشد فشار خون  بالا و گزینه های درمان را برای رشد این بازار تا پایان سال 2020 تخمین زده اند. آگاهی از پیشرفت بیماری می تواند به تشخیص زود هنگام بیماری و درمان آن کمک کند. به عنوان مثال، موسسات ملی قلب، ریه و خون در ایالات متحده امریکا برنامه آموزشی خود درباره فشار خون بالا را آغاز کرده اند که
تلاش های تنگاتنگ متخصصان، سازمان های داوطلبانه سلامت و بخش های دولتی صورت می گیرد که هدف آن کاهش مرگ و معلولیت بر اثر فشار خون بالا است.

طی سال  2015، بخش داروهای سیستماتیک فشار خون بالا نزدیک به 87 درصد از سهم بازار را تشکیل می داد. با این حال، انتظار می رود که این بخش از بازار پس از یک کاهش دوره ای در سال 2020 به بیش از 27 میلیارد دلار برسد.
 
در سال 2015، آمریکا بزرگترین بازارداروهای فشار خون بود چون بیش از 44 درصد از سهم بازار را این کشور تشکیل می داد بنابراین یکی از پردرآمدها در این زمینه در این منطقه است. سهم داروها در بازار به علت انقضای پترن های دارویی مانند داروهای Micardis، Avapro و Diovan کاهش یافته است. با این حال، شرایط مشترک در میان افراد مسن مانند بیماری های قلبی مادرزادی و افزایش تمرکز بر درمان های ترکیبی از کاهش سهم این داروها در بازار جلوگیری کرده است. علاوه بر این ، انتظار می رود که راه اندازی درمان های جدید برای اصلاح روش های درمانی، موجب تقویت چشم انداز رشد بازار در طول دوره پیش بینی شده شود.

چشم انداز رقابتی و فروشندگان کلیدی

بازار جهانی داروهای فشار خون با توجه به وجود تعداد معدودی از تولید کنندگان این دارو، به شدت تحکیم یافته است. در حال حاضر سهم دارو های فشار خون در بازار به دلیل افزایش استفاده از داروهای ژنریک کاهش یافته است. بنابراین، شرکت ها به شدت در حال سرمایه گذاری برای توسعه ی داروهای فشار خون هستند.

فروشندگان کلیدی در این بازار

در حال حاضر شرکت های داروسازی Novartis و Daiichi Sankyo و Actelion و Boehringer Ingelheim  و Sanofi و Pfizer از تولید کنندگان و عرضه کنندگان کلیدی بازار داروهای بیماری پرفشاری خون در جهان محسوب می شوند که در کنار تولید به شدت در حال سرمایه گذاری برای توسعه ی این نوع داروها هستند.
 
کد مطلب : ۹۶۱
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
عالی