۰

نخست وزیر کامبوج دستور درمان بیماران کرونایی در منزل را صادر کرد

تاریخ انتشار :
چهارشنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۲۰
کد مطلب : ۹۴۸۸
نخست وزیر کامبوج دستور درمان بیماران کرونایی در منزل را صادر کرد
سالم خبر: نخست وزیر کامبوج دستور داد بیماران مبتلا به ویروس کرونا به دلیل پر شدن ظرفیت بیمارستان های این کشور در منزل درمان شوند.

به گزارش سالم خبر از کانال خبری آسیا CNA سنگاپور  هون سن ، نخست وزیر کامبوج روز سه شنبه ۶ آوریل به مقامات بهداشتی این کشور دستور داد آمادگی های لازم برای  درمان بیماران مبتلا به ویروس کرونا در منازل را فراهم کنند.

کامبوج تا چند هفته گذشته موارد کمی از ابتلا به کرونا را ثبت کرده بود اما در هفته های اخیر تعداد مبتلایان افزایش یافت به گونه ای که منجر به جان باختن ۲۲ نفر و شناسایی دوهزار و ۸۲۴ مبتلای جدیدشده است.

هون سن روز سه شنبه در پیامی صوتی که در رسانه های محلی منتشر شد اعلام کرد هزار و سه نفر در حال حاضر در بیمارستان ها تحت درمان هستند و ظرفیت بیمارستان ها در حال پر شدن است.

وی افزود :" در صورتی که آمار مبتلایان افزایش یابد ما نمی توانیم تمام بیماران را در بیمارستان ها پذیرش کنیم  و باید مبتلایان کرونا با علائم خفیف در منزل درمان شوند.

وزارت بهداشت کامبوج تاکنون نسبت به دستور نخست وزیر در خصوص درمان در منزل واکنشی نشان نداده است.

دولت  با محدود کردن مسافرت های بین شهری و شهری ، ممنوعیت گردهمایی ها بزرگ  و  اعمال مقررات منع رفت و آمد شبانه در  پنوم پن پایتخت این کشور  به مدت ۲ هفته از اول ماه آوریل سعی در کنترل شرایط دارد . 
کد مطلب : ۹۴۸۸
نام شما

آدرس ايميل شما