۰

تاکید مقامات بهداشتی ایالات متحده بر لزوم استفاده از ماسک تا ۲۰۲۲

تاریخ انتشار :
دوشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۲۰
کد مطلب : ۹۱۹۸
تاکید مقامات بهداشتی ایالات متحده بر لزوم استفاده از ماسک تا ۲۰۲۲
سالم خبر: کارشناس ارشد بیماریهای عفونی در ایالات متحده معتقد است که حداقل تا سال ۲۰۲۲ استفاده از ماسک برای مردم این کشور ضروری است.
 
به گزارش سالم خبر، آنتونی فائوچی کارشناس ارشد بیماریهای عفونی در ایالات متحده با بیان اینکه نمیتوان گفت روند شیوع بیماری کووید-۱۹ چه زمانی کند خواهد شد، اظهار کرد: بر این باورم که مردم باید حداقل تا سال ۲۰۲۲ هنگام حضور در اماکن عمومی از ماسک استفاده کنند.
 
از زمان آغاز شیوع کروناویروس در ایالات متحده بیش از ۵۰۰ هزار نفر در این کشور بر اثر ابتلا به بیماری کووید-۱۹ جان خود را از دست داده اند و تست کروناویروس حدود ۲۹ میلیون نفر در این کشور مثبت اعلام شده است.
 
وی گفت: این امکان وجود دارد که استفاده از ماسک برای آمریکایی ها تا سال آینده یا بیشتر همچنان ضروری باشد اما شرایط زندگی ممکن است هنوز همانند زمان قبل از شیوع بیماری نباشد.
 
به گزارش ایسنا به نقل از اینترنشنال بیزینس تایمز، فائوچی افزود: وضعیت واقعا وحشتناکی را پشت سر گذاشته ایم و هنوز هم به آن دچار هستیم و به این دلیل است که بر ادامه رعایت اقدامات بهداشت عمومی تاکید داریم زیرا نمی خواهیم وضعیت خیلی بدتر از آن باشد که در حال حاضر است.
کد مطلب : ۹۱۹۸
نام شما

آدرس ايميل شما