وضعیت تهران شکننده و ناپایدار است

4 بهمن 1399 ساعت 17:25

سالم خبر: وضعیت تهران شکننده و ناپایدار است و اگر مردم دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکنند، وضعیت این شهر دوباره خطرناک می‌شود.


سالم خبر: وضعیت تهران شکننده و ناپایدار است و اگر مردم دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکنند، وضعیت این شهر دوباره خطرناک می‌شود.

به گزارش سالم خبر، علیرضا زالی، فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، با اشاره به آخرین وضعیت بیماری کرونا در کلانشهر تهران اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت تهران شکننده و ناپایدار است و اگر مردم دستورالعمل‌های بهداشتی مانند فاصله گذاری اجتماعی و زدن ماسک را رعایت نکنند این احتمال وجود دارد که وضعیت تهران دوباره خطرناک شود.

او ادامه داد: اعمال محدودیت‌های جدید‌تر بر اساس وقوع شرایط جدید و تغییر در وضعیت تهران از لحاظ رنگ بندی انجام خواهد گرفت. در حال حاضر وضعیت تهران از نظر رنگ بندی در حالت زرد است و تمام محدودیت‌های گذشته کماکان در این شهر اعمال می‌شود.

زالی با اشاره به پیش بینی‌ها در خصوص خیز دوباره پیک جدید بیماری در تهران تاکید کرد: در حال حاضر گمانه زنی‌ها در خصوص شروع پیک جدید بیکاری کمی سخت و‌ دشوار است اما به طور کلی کارشناسان تمام شاخص‌ها را از لحاظ میزان شیوع بیماری بررسی و رصد می‌کنند.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران افزود: اگر در میزان مراجعه بیماران سرپایی و بستری تغییراتی ایجاد شود، در این زمان احتمال وقوع پیک جدید بیماری کرونا در تهران وجود دارد. گمانه زنی دقیق خیزش پیک جدید بیماری بر اساس شاخص‌های تدوینی انجام خواهد شد.

او ‌گفت: در حال حاضر محدودیت‌های تردد در تهران به دلیل وضعیت زرد اعمال می‌شود و مشاغل گروه چهارم نیز مانند سابق تعطیل هستند.


کد مطلب: 8934

آدرس مطلب :
https://www.saalemnews.com/news/8934/وضعیت-تهران-شکننده-ناپایدار

سالم خبر
  https://www.saalemnews.com