۰

ارائه جدیدترین اطلاعات مربوط به مداخلات طب اعتیاد

تاریخ انتشار :
چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۲۶
کد مطلب : ۸۲۵۷
ارائه جدیدترین اطلاعات مربوط به مداخلات طب اعتیاد
سالم خبر: امسال برای نخستین بار در کنار کنگره بین المللی دانش اعتیاد، نشست آسیایی انجمن جهانی طب اعتیاد را برگزار خواهیم کرد که این موضوع با استقبال انجمن مربوطه مواجه شده و انشاالله برای سال‌های آینده نشسته اروپایی و آفریقایی انجمن جهانی طب اعتیاد را نیز برگزار خواهیم کرد.
 
به گزارش سالم خبر، رامین راد فر، دبیر بخش بین الملل چهاردهمین کنگره بین المللی دانش اعتیاد و اولین نشست آسیایی انجمن جهانی طب اعتیاد اظهار داشت: چهاردهمین کنگره بین المللی دانش اعتیاد و اولین نشست آسیایی انجمن جهانی طب اعتیاد به صورت مجازی و وبینار برگزار می‌شود و این مسئله سبب ایجاد فرصت‌هایی شده که اساتید برجسته خارجی مشکل ویزا و یا هزینه سفر را نداشته باشند و امسال از حضور بیشتر آنها بهره‌مند خواهیم شد.
 
رادفر ادامه داد: آسیا قاره‌ای کهن است که خاستگاه تریاک در جهان محسوب می‌شود و عمده تریاک کل جهان در قاره آسیا کاشته می‌شود بنابراین برگزاری اولین نشست آسیایی انجمن جهانی طب اعتیاد می‌تواند نتایج مؤثری را در پیشگیری و مداخلات درمان به موقع اعتیاد در آسیا به همراه داشته باشد.
 
دبیر بخش بین‌الملل چهاردهمین کنگره بین المللی دانش اعتیاد خاطرنشان کرد: همچنین بیشترین تولید محرک متانفتامین و بیشترین تولید پیش سازهای مواد مخدر در آسیا تولید می‌شود و به نوعی می‌توان گفت که اعتیاد بخشی از سنت تعدادی از کشورها در آسیا است و این مسئله سبب افزایش معضل اعتیاد در این قاره محسوب می‌شود و این در حالی بوده که در آسیا بسیاری از مردم از خدمات بهداشتی و درمانی کمتری برخوردارند، تا بتوان در حوزه پیشگیری و درمان اعتیاد برای آنها اقدامات مؤثری انجام داد.
 
وی گفت: جدیدترین اطلاعات مربوط به مداخلات طب اعتیاد در این کنگره مورد بحث و گفتگو قرار می‌گیرد و اساتید برجسته نظراتشان را در این زمینه ارائه و تبادل اطلاعات خواهیم داشت.
کد مطلب : ۸۲۵۷
نام شما

آدرس ايميل شما