واکسن کرونای آسترازانکا به زودی در بیمارستان‌های انگلیس توزیع می‌شود

7 آبان 1399 ساعت 14:41

سالم‌خبر: شرکت آسترازنکا گزارش از دوم نوامبر( ۱۲ آبان)، با موافقت دولت انگلستان قرار است واکسن کرونای خود را در بیمارستان‌های این کشور توزیع کند.


سالم‌خبر: شرکت آسترازنکا گزارش از دوم نوامبر( ۱۲ آبان)، با موافقت دولت انگلستان قرار است واکسن کرونای خود را در بیمارستان‌های این کشور توزیع کند.

همزمان با ورود شات‌های واکسن کرونا ویروس به بیمارستان‌های انگلستان، دولت در حال تهیه تدارکات امنیتی است و برای تامین امنیت با پلیس‌ محلی و ارتش، هماهنگی‌ها را انجام می‌دهد. هنکاک وزیر بهداشت این کشور با برنامه‌ریزی‌های انجام شده به نیمه‌ی اول سال آینده خوش بین است و می‌خواهد تا پیشرفت‌های قابل قبولی از جمله کنترل کرونا را انتظار دارد. بیمه‌ی خدمات درمانی انگلستان از اوایل دسامبر  واکسیناسیون افراد تحت پوشش بیمه را تقبل می‌کند.

 آنتونی فاچی، کارشناس بیماری های عفونی کاخ سفید، پیش از این گفته بود که تا ابتدای ماه دسامبر روشن خواهد شد که واکسن کدام شرکت دارویی بی خطر است. گزارش‌ها حاکی از این هستند که تعداد ۳۴۰ میلیون  دوز واکسن کرونا ویروس در انبارهای انگلستان است؛ اما هنوز مشخص نشده است که هر نفر نیاز به چند دوز از این دارو دارد. پیش بینی‌ می‌شود برای ریشه کن کردن این بیماری، هر نفر نیاز به ۲ تا ۳ دوز واکسن کرونا داشته باشد.

انگلستان ادعا دارد که این واکسن بهتر از دست خالی بودن در برابر کرونا است و در واقع این واکسن را حداکثر شانس در برابر ویروس کرونا می‌شناسد. یکی از محققان این ویروس می‌گوید: «زندگی ما تا تابستان ۲۰۲۱ به حالت طبیعی بر نمی‌گردد و ممکن است تا ماه ژوئیه ملزم به استفاده از ماسک باشیم.


کد مطلب: 8098

آدرس مطلب :
https://www.saalemnews.com/news/8098/واکسن-کرونای-آسترازانکا-زودی-بیمارستان-های-انگلیس-توزیع-می-شود

سالم خبر
  https://www.saalemnews.com