۰

استادیوم ملی "ورشو" بیمارستان مبتلایان به کرونا شد

تاریخ انتشار :
سه شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۷
کد مطلب : ۸۰۳۲
استادیوم ملی "ورشو" بیمارستان مبتلایان به کرونا شد
سالم خبر: دولت لهستان در نظر دارد به دلیل افزایش موارد ابتلا به بیماری کووید-۱۹ استادیوم ملی ورشو را به بیمارستان موقت برای درمان بیماران مبتلا به کرونا تبدیل کند.
 
به گزارش سالم خبر، دولت لهستان قصد دارد تا استادیوم ملی در ورشو را به بیمارستان موقت تبدیل کند تا بتواند همه گیری بیماری کووید-۱۹ را کنترل نماید.
 
سخنگوی دولت لهستان روز گذشته (دوشنبه) گفت: این ورزشگاه با ظرفیت ۵۸ هزار و ۸۰۰ نفر از گنجایش کافی برای پذیرش ۵۰۰ بیمار برخوردار است و به تجهیزات اکسیژن درمانی نیز مجهز خواهد شد.
 
گفته شده بیماران کرونایی از اواخر هفته جاری در اتاق‌های متعدد کنفرانس و تاسیسات چندمنظوره تعبیه شده در بخشی از این استادیوم اسکان داده خواهند شد.
 
در حال حاضر لهستان شاهد افزایش قابل توجه موارد ابتلا به بیماری کووید-۱۹ است و این درحالیست که پیش از این و در فصل تابستان نرخ ابتلا به این بیماری در این کشور در مقایسه با دیگر کشورهای اروپایی بسیار پایین بوده است.
 
به گزارش یورونیوز، هنوز مشخص نیست که با توجه به گزارش های گسترده نسبت به کمبود پزشک و متخصص پزشکی در کشور، دولت لهستان چگونه کمبود نیروی انسانی را جبران خواهد کرد.
کد مطلب : ۸۰۳۲
نام شما

آدرس ايميل شما