۰

جزییات محدودیت‌های سفر به ۵ کلانشهر اعلام شد

تاریخ انتشار :
چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۳
کد مطلب : ۷۹۸۸
جزییات محدودیت‌های سفر به ۵ کلانشهر اعلام شد
سالم خبر: رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، جزییات اعمال محدودیت‌های سفر از مبدا یا مقصد پنج کلانشهر تهران، کرج، اصفهان، مشهد و ارومیه را اعلام کرد.
 
به گزارش سالم خبر، کیانوش جهانپور رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت درباره محدودیت‌های اعمال شده از مبدا یا مقصد پنج کلانشهر بیان کرد: محدودیت سفر «از» یا «به» کلانشهر تهران، کرج، اصفهان، مشهد و ارومیه از ساعت ۲۴ اعمال می‌شود و سفر از این شهرها یا به این شهرها تا یکشنبه ظهر ممنوع خواهد بود.
 
وی ادامه داد: این درخواست وزارت بهداشت حداقلی است و با توجه به شرایط بیماری در کشور ممکن است شامل شهرها و استان‌های دیگر نیز باشد. اکنون برای این سه روز حداقل درخواست، منع تردد از این شهرها خواهد بود.
 
جهانپور گفت: این محدودیت ارتباطی به مسافرت‌های درون شهری نیست، اما توصیه مبنی بر کاهش مراودات درون شهری همچنان باقی است. ولی اعمال محدودیت قانونی فقط محدود به سفرهای بین شهری از مبدا یا مقصد این شهرها خواهد بود.
 
رییس مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت ادامه داد: از ساعات پایانی امروز که می‌شود ساعت ۲۴ این محدودیت قطعا تا ظهر روز یکشنبه اعمال خواهد شد.
 
وی بیان کرد: کمیته امنیتی اجتماعی ستاد ملی مقابله با کرونا مسئولیت مسائل امنیتی و اجتماعی را بر عهده دارد که دستگاه‌هایی مانند وزارت کشور به عنوان رییس این کمیته و نیروی انتظامی و دستگاه‌های مسئول در حوزه امنیتی و اجتماعی در این کمیته حضور دارند.
 
 
 
کد مطلب : ۷۹۸۸
نام شما

آدرس ايميل شما