۰

سفر به مشهد تا اطلاع ثانوی ممنوع!

تاریخ انتشار :
جمعه ۱۸ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۶
کد مطلب : ۷۹۴۴
سفر به مشهد تا اطلاع ثانوی ممنوع!
سالم خبر: مشهد از نظر میزان ابتلا به کرونا همچنان در وضعیت قرمز قرار دارد از این رو متولیان حوزه سلامت در این خطه سفر به مشهد را از نظر عقلی و اخلاقی تا اطلاع ثانوی ممنوع می‌دانند.
 
به گزارش سالم خبر، محمدحسین بحرینی سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در خراسان رضوی گفت: این استان هم‌اینک در شرایط بسیار حساسی از نظر شیوع ویروس کرونا و هم زمانی آن با بیماری فصلی آنفلوآنزا قرار گرفته است.
 
او افزود: تعداد بیماران بستری شده مبتلا به کرونا و مرگ ناشی از ابتلا به این بیماری در مشهد و دیگر مناطق این استان دوباره روند صعودی پیدا کرده است.
 
سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا ادامه داد: با توجه به تنگنا‌های موجود هرگونه تجمع و پیاده‌روی گروهی مذهبی در ایام پایانی ماه صفر به خاطر پیشگیری از شیوع ویروس همه‌گیر کرونا ممنوع است.
 
بحرینی بیان کرد: برخی شهروندان استفاده از ماسک و رعایت دستورات بهداشتی پیشگیرانه را کنار گذاشته‌اند که وضعیتی خطرناک برای انتقال ویروس کرونا آن هم در آستانه فصل سرد سال است.
 
او تصریح کرد: مردم و به ویژه هیات‌های عزاداری همچنان باید دستورالعمل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک، شستن دست‌ها، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پرهیز از سفر را جدی بگیرند.
 
سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا از زائران بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا (ع) خواست عزاداری‌ها و سوگواری‌های ایام محرم و صفر امسال را در شهر‌های خود برگزار کنند و از سفر به مشهد و خراسان رضوی بپرهیزند.
کد مطلب : ۷۹۴۴
نام شما

آدرس ايميل شما