حوزه سلامت استان تهران، نیازمند هوشمند سازی است

20 مرداد 1399 ساعت 14:40

سالم خبر: درباره موضوعات مختلف در حوزه سلامت استان تهران مورد غفلت واقع شده‌ایم که نیاز به باز مهندسی و هوشمند سازی دارد.


سالم خبر: درباره موضوعات مختلف در حوزه سلامت استان تهران مورد غفلت واقع شده‌ایم که نیاز به باز مهندسی و هوشمند سازی دارد.
 
به گزارش سالم خبر، علیرضا زالی، رییس دانشگاه شهید بهشتی در برنامه هر خانه یک پایگاه سلامت اظهار کرد: در سال‌های اخیر درباره موضوعات مختلف در حوزه سلامت استان تهران مورد غفلت واقع شده‌ایم که نیاز به باز مهندسی و هوشمندسازی دارد.
 
او بیان کرد: طرح هر خانه یک پایگاه سلامت می‌تواند برخی از غفلت‌ها را مرتفع کند.
 
زالی ادامه داد: تاکنون در هر برنامه‌ای که به صورت هوشمند از مردم کمک گرفته ایم، موفق‌تر بوده ایم و بر عکس آن هم شاهد بودیم.
 
رئیس دانشگاه شهید بهشتی گفت: در این طرح هر فرد در خانواده معرفی می‌شود و آن شخص حلقه وصل بین کارشناسان بهداشتی ما  و خانواده خود خواهد شد.
 
زالی ادامه داد: این طرح در سه بخش توانمندی سازی، پیشگیری و خود مراقبتی مطالبه شده است. البته باید گفت بین خود مراقبتی و خود درمانی تفاوت بسیار وجود دارد، چراکه ما در بخش خود مراقبتی تصمیم داریم، فضای دانش خانواده‌ها را در حوزه سلامت افزایش دهیم.
 
او گفت: دانشگاه شهید بهشتی بالغ بر ۵ میلیون و ۷۰۰ نفر را  تحت پوشش خود قرار داده که از این تعداد حدود ۶۰۰ هزار نفر را بعنوان سفیر سلامت معرفی کرده است.


کد مطلب: 7498

آدرس مطلب :
https://www.saalemnews.com/news/7498/حوزه-سلامت-استان-تهران-نیازمند-هوشمند-سازی

سالم خبر
  https://www.saalemnews.com