۰

واکسن‌های کرونا از کارزار انتخاباتی ترامپ جا ماندند

تاریخ انتشار :
شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۴
کد مطلب : ۷۴۷۶
واکسن‌های کرونا از کارزار انتخاباتی ترامپ جا ماندند
سالم خبر: ترامپ اگرچه تلاش داشت با بهره برداری و پیشدستی در تولید واکسن کووید19 انتخابات در پیش روی ریاست جمهوری امریکا را به نفع خود پیش ببرد اما با سخنان جدید رییس انجمن پزشکی امریکا AMA این امر ناممکن شد. چون آنان تاکید دارند که واکسن کرونا بعید است تا قبل از انتخابات ریاست جمهوری به بار بنشیند.

به گزارش سالم خبر از therealfacts سوزان بیلی رییس انجمن پزشکی امریکا
AMA در تازه ترین اظهارات خود به رغم آنکه اظهار داشت بعید نیست واکسن ایمن و کارآمد کرونا آماده شود تا زودتر از تاریخ 3 نوامبر مورد استفاده قرار گیرد اما در میان سخنان خود تاکید کرد: بعید می‌داند این اتفاق بیفتد.

در حال حاضر 30 هزار نفر داوطلب برای مطالعات بالینی واکسن کووید19 ثبت نام کرده اند و به گفته ی کارشناسان حداقل تا 90 روز دیگر زمان خواهد برد تا نتایج
این آزمایشات در این فاز به دست آید. ضمن آنکه پس بسیار خوشبینانه است که در بازه زمانی مشخص اعلام شود که چه زمانی این واکسن در اختیار عموم قرار گیرد.

داروسازان شاخص در عرصه ی واکسن سازی در حال حاضر دو واکسن نامزد و پیش رو در این عرصه را در دست تولید دارند.شرکت های Pfizer و BioNTech  و شرکت مدرنا برای دو واکسن خود قصد دارند طی دو ماه آینده 60 هزار داوطلب دیگر را نیز
برای آزمایشات بالینی فاز دیگر ثبت نام کنند.

به همین دلیل نیز بسیاری از متخصصان و محققان اعلام کرده اند که به رغم وعده های رییس جمهوری امریکا و تعجیل او برای دستیابی به واکسن کرونا، آنان صرفاً در 90 روز نمی توانند به طور قاطع نتایج اثر بخشی واکسن را مشخص کنند ضمن آنکه برای انجام و دستیابی به نتایج آزمایش های مرحله ی سوم باید زمان کافی در اختیار داشته باشند.

رییس
انجمن پزشکان امریکا با اشاره به اهمیت اثربخشی طولانی مدت واکسن کووید19 تاکید کرد: یکی از دلایلی که آزمایش های مرحله 3 باید به اندازه ای به طول بیانجامد که اثربخشی واکسن تایید شود. امنیت و کارایی واکسن اولویت اصلی ماست و دستیابی سریع به آن هدف بسیار جاه طلبانه ای است. چون اگر واکسن موثر نباشد می تواند مشکلات بسیاری را برای ما ایجاد کند.
 
 
کد مطلب : ۷۴۷۶
نام شما

آدرس ايميل شما