۰

تأکید کمیته اجتماعی ستاد ملی کرونا بر توزیع نذورات خشک و خام

تاریخ انتشار :
چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۱
کد مطلب : ۷۴۶۵
تأکید کمیته اجتماعی ستاد ملی کرونا بر توزیع نذورات خشک و خام
سالم خبر: تأکید ما این است که نذورات بیشتر به سمت کمک های مؤمنانه بوده و اگر هم نذوراتی توزیع می شود به شکل مواد خشک و خام باشد.
 
به گزارش سالم خبر از ایسنا، قاسمی دبیر کمیته امنیتی اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در تشریح نحوه پروتکل های اعلام شده برای عزاداری های محرم در جمع خبرنگاران گفت: اگر نذورات در قالب پخت و پز بخواهد صورت بگیرد، این کار در هیأت باید با حضور کارشناسان بهداشتی انجام شود و پس از بسته بندی به صورت بیرون بر توزیع شود.
 
قاسمی ادامه داد: ضمانت اجرا در دستور العمل ها دیده شده و کارگروهی با محوریت سازمان تبلیغات اسلامی این نظارت ها را انجام می دهد، به شکلی که اگر متولیان این دستورالعمل ها را رعایت نکنند در مرحله اول تذکر در جلسه حضوری به آنها داده می شود و در مراحل بعدی ابطال مجوزها و عدم ارائه خدمات برای آنها اجرا خواهد شد.
 
وی تاکید کرد: ما بر اساس آنچه که تا به امروز از همکاری و مشارکت شهروندان دیده ایم، مطمئینم در ایام محرم متخلف نداریم و قطعا همکاری خوبی خواهیم داشت و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری این همکاری محقق خواهد شد و دوستان در سازمان تبلیغات اسلامی توضیحات لازم را خواهند داشت.
کد مطلب : ۷۴۶۵
نام شما

آدرس ايميل شما