۰
شرکت داروسازی سینارجن Synairgen مدعی شد:

تاثیر 79 درصدی داروی استنشاقی SNG001 در کاهش شدید عوارض کرونا

تاریخ انتشار :
سه شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب : ۷۳۵۲
تاثیر 79 درصدی داروی استنشاقی SNG001 در کاهش شدید عوارض کرونا
سالم خبر: محققان یک شرکت داروسازی به تازگی از تولید داروی استنشاقی خبر دادند که از ظهور علائم شدید و تنگی نفس در بیماران مبتلا به ویروس کرونا جلوگیری می‌کند.

به گزارش سالم خبر از تایمز‌فارما، این دانشمندان اعلام کردند که بیماران مبتلا به کروناویروس در صورت مصرف این دارو می توانند تا حدود 79 درصد از علائم شدید بیماری مصون بمانند.

درمان جدید ویروس کرونا که از طریق استنشاق انجام می‌شود، در تحقیقات بالینی اولیه به عنوان دارویی امیدبخش و تاثیرگذار توصیف شده است و به گونه‌ای قابل توجه باعث کاهش افراد بستری شده در بخش مراقبت‌های ویژه شده است.

بیمارانی که داروی SNG001 را دریافت کنند تا 79 درصد کمتر احتمال دارد به وضعیت وخیم بیماری دچار شده و احتمال بهبود کامل آن‌ها از ویروس کرونا نسبت به کسانی که فقط "پلاسیبو" (دارونما) دریافت کرده‌اند دو برابر بیشتر است.این درمان که مستقیما به ریه وارد می‌شود توسط شرکت داروساز سینارجن Synairgen ساخته شده است.

این دارو از پروتئین "اینترفرون بتا1 " ساخته شده که به طور طبیعی در بدن انسان هنگام مقابله با یک بیماری مسری تولید می‌شود و نتایج آزمایشات بالینی نیز نشان داده است که این دارو در مراحل اولیه ابتلا به بیماری می‌تواند موثرتر هم باشد.
 
کد مطلب : ۷۳۵۲
نام شما

آدرس ايميل شما