قزاقستان چین را به سناریوسازی درباره‌ی پنومونی ناشناخته‌ در این کشور متهم کرد

20 تير 1399 ساعت 16:44

سالم‌خبر: قزاقستان چین را به سناریوسازی و ارائه ی گزارش هایی مبنی بر شیوع ذات الریه به عنوان پنومونی کشنده تر از کووید19 متهم کرد.


سالم‌خبر: قزاقستان چین را به سناریوسازی و ارائه ی گزارش هایی مبنی بر شیوع ذات الریه به عنوان پنومونی کشنده تر از کووید19 متهم کرد.

دولت قزاقستان اعلام کرد كه چین به دروغ ادعا كرده است كه این كشور با پنومونی ناشناخته ای سروكار دارد كه کشنده تر از کووید19 است.

سفارت چین در قزاقستان اعلام کرده بود که مرگ و میر ناشی از پنومونی ناشناخته‌ای که کشنده تر از کرونا ویروس است در قزاقستان ایجاد نگرانی کرده است و به شهروندان خود در این کشور هشدار داده بود.

براساس اخبار رسیده سفارت چین در قزاقستان هشدار داد که میزان مرگ و میر "بسیار بیشتر" از کروناویروس است و گفت که مقامات محلی هنوز علت را شناسایی نکرده اند.

همچنین در این گزارش آمده بود که مقامات قزاقستان مجدداً در حال فراهم کردن مقدمات قرنطینه در برخی مناطق این کشور هستند به ویژه برخی نقاطی که شمار ابتلا به ذات‌الریه در برخی شهروندان این کشور به ویژه سالمندان بیشتر بوده است.
 
سفارت چین  اعلام کرد که میزان مرگ و میر این بیماری بسیار بیشتر از کروناویروس است. دپارتمان های بهداشتی کشور در حال انجام تحقیقات مقایسه ای در مورد ویروس ذات الریه بوده اما هنوز ویروس را شناسایی نکرده اند. "سفارت گفت در هشدار به شهروندان چینی در این کشور.
 
سفارت چین هنوز توضیح نداده است که چرا این بیماری را "ناشناخته" توصیف کرده است.

وب سایت سفارت چین با استناد به گزارش رسانه های محلی اعلام کرد كه استان های آتیرا و آكتوب و شهر شیمكنت از اواسط ژوئن از بروز  قابل توجه در موارد ذات الریه خبر داده اند


کد مطلب: 7252

آدرس مطلب :
https://www.saalemnews.com/news/7252/قزاقستان-چین-سناریوسازی-درباره-ی-پنومونی-ناشناخته-این-کشور-متهم

سالم خبر
  https://www.saalemnews.com