۰

استاندار تهران از داروسازی دکتر عبیدی بازدید کرد

تاریخ انتشار :
چهارشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۴
کد مطلب : ۷۱۸۶
استاندار تهران از داروسازی دکتر عبیدی بازدید کرد
سالم خبر: استاندار تهران طی بازدیدی از خطوط تولید و آزمایشگاه‌ های داروسازی دکتر عبیدی بر کیفیت و پایبندی این مجموعه بر جهش تولید در حوزه ی صنعت دارو تاکید کرد.

محسن بندپی در حاشیه ی بازدید از خطوط تولید در جمع خبرنگاران اظهار داشت:داروسازی دکتر عبیدی از معدود کارخانه هایی صنایع دارویی کشوراست که GMP گرید یک را دارا بوده و با این رویکرد توانسته است شعار سال مقام معظم رهبری مبنی بر جهش تولید را در این واحد تولیدی تحقق بخشد.

وی همچنین افزود: درحال حاضر داروسازی دکتر عبیدی قدیمی‌ترین داروسازی کشور است که هم به لحاظ کیفی و کمی از سال ۱۳۲۵ تا امروز  روند روبه رشدی داشته است.

وی در ادامه عنوان کرد: داروسازی دکتر عبیدی، یکی از معتبرترین و کیفی ترین  داروسازی کشور است و در زمینه ی تولید دارو برای بیماران مبتلا به دیابت، قلبی و عروقی و بیماران مبتلا به سرطان دارو بسیار فعال است‌.

استاندار تهران همچنین تاکید کرد که از سال ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۸ تقریبا ۱۳۶ درصد نیروی انسانی در این مجموعه تولیدی رشد داشته است به طوری که آمار نیروی انسانی شاغل در این واحد تولیدی از ۴۷۰ نفر به ۱۱۰۰ نفر افزایش پیدا کرده است ضمن آنکه میزان تولید داروی داروسازی دکتر عبیدی ۱۰۰میلیون جعبه است.

استاندار تهران با بیان اینکه داروسازی دکتر عبیدی از معدود کارخانه‌هایی است که Gmp گرید یک را داراست، اظهار کرد: این داروسازی از معدود داروسازی هایی است که Gmp گرید یک را دارد بنابراین تحقق شعار سال مقام معظم رهبری مبنی بر جهش تولید در این شرکت به وضوح قابل مشاهده است ضمن آنکه این جهش می‌تواند موانعی که در ابعاد مختلف از لحاظ کمی و کیفی پیش روی این شرکت است را ارتقا دهد.

سید امیررضویان مدیرعامل داروسازی دکتر عبیدی نیز با اشاره به اینکه مشکل اصلی ما همانند بسیاری از صنایع تولیدی کشور مربوط به تخصیص ارز است، تصریح کرد:  امیدواریم به‌زودی این مشکل حل شود؛ زیرا برخی از مواد اولیه وارداتی است و سازمان غذا و دارو و بانک مرکزی باید به سرعت مشکل را حل کنند.

وی تاکید کرکد: موجودی مواد اولیه شرکت های تولید دارو در محدوده ی زمانی خاصی پاسخگو است و امیدواریم سریع‌تر این مشکل حل شود تا ما از جهت تأمین داروی مورد نیاز مردم مشکلی نداشته باشیم .
کد مطلب : ۷۱۸۶
نام شما

آدرس ايميل شما