۰

لزوم استفاده از ترکیبات دارویی برای مقابله با کرونا

تاریخ انتشار :
شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۴
کد مطلب : ۶۹۱۵
لزوم استفاده از ترکیبات دارویی برای مقابله با کرونا
سالم خبر: کارشناسان سازمان غذا و دارو در آمریکا اظهار داشتند: برای مقابله با کروناویروس جدید لازم است ترکیب‌های دارویی به کار گرفته شود.

به گزارش سالم خبر از ایسنا، یک تیم از متخصصان سازمان غذا و داروی آمریکا اعلام کردند: لازم است برای درمان بیماران آلوده به کروناویروس جدید ترکیبی از داروهای ضد ویروسی، ضد التهابی و داروهای دیگر مورد استفاده قرار گیرد.

این تیم تخصصی در بازبینی روش‌های ارائه شده برای درمان بیماری کووید ۱۹ اظهار داشتند که حتی ممکن است روش‌های درمانی برای هر بیمار متفاوت باشد و بنابر وضعیت بیمار تغییر کند.

این پزشکان و متخصصان تاکید کردند: با در دسترس قرار گرفتن نتایج آزمایشات بالینی ممکن است این موضوع آشکار شود که احتمالا هیچ روش درمانی واحدی برای مقابله با این بیماری وجود نداشته باشد و ممکن است به وجود ترکیبی از چندین عامل که فاکتورهای کلیدی در بیماری کووید ۱۹ را هدف قرار می دهند نیاز باشد.

محققان سازمان غذا و دارو در آمریکا افزودند: تا زمانیکه واکسن و داروی بیماری کووید ۱۹ در دسترس قرار گیرد لازم است با رویکردهای درمانی شخصی سازی شده در فرایند مقابله با این ویروس مداخله کرد. هر روز نکات جدیدی از این ویروس روشن می‌شود و می‌دانیم که این ویروس در هر بیمار متفاوت عمل می‌کند و فاکتورهای بسیاری بر این بیماری تاثیر می‌گذارد.

این متخصصان ۳۰ داروی مختلف را از جمله داروهای تولید شده برای جلوگیری از نفوذ ویروس به سلول‌ها، داروهایی با هدف جلوگیری از تکثیر ویروس و داروهای کنترل کننده واکنش سیستم ایمنی مورد بررسی قرار دادند.

به گفته محققان داروهای مختلف می‌توانند در مراحل مختلف بیماری به بیماران کمک کنند. در مراحل اولیه بیماری جلوگیری از نفوذ ویروس به سلول و تکثیر آن کافی است. در بیمارانی با علائم شدیدِ بیماری ضرورت دارد که در واکنش سیستم ایمنی بدن در برابر آلودگی مداخله کرد.

به گزارش شبکه خبری سی‌ان‌ان، تاکنون داروی خاصی برای مقابله با کروناویروس تایید نشده اما سازمان غذا و دارو در آمریکا استفاده از داروی ضدویروسی "رمدسیویر" را در مواقع اضطراری تایید کرده‌ است.
 
کد مطلب : ۶۹۱۵
نام شما

آدرس ايميل شما