آمار مرگ ناشی از کروناویروس کمتر از گمانه‌زنی‌های اولیه بوده است

9 خرداد 1399 ساعت 11:59

سالم‌خبر: تست های آنتی بادی نشان می دهد که میزان مرگ کروناویروس نسبت به نخستین گمانه‌زنی‌ها کمتر بوده است.


سالم‌خبر: تست های آنتی بادی نشان می دهد که میزان مرگ ناشی از کروناویروس نسبت به نخستین گمانه‌زنی‌ها کمتر بوده است.

به گزارش سالم‌خبر از NPR شواهد نشان می دهد كه كروناویروس بسیار شایع تر و کوچك تر از آن بوده است که تشخیص داده شود و تشخیص ابتلا براساس شواهد حاصل از آزمایشاتی است که به جای خود ویروس ، میزان آنتی بادی های ضد ویروس در خون فرد مشخص می‌کند.

این تست ها نشان می دهد که تعداد زیادی از آمریکایی‌ها به این ویروس آلوده شده اند بدون هیچ گونه عوارضی و بروز هرگونه نشانه های بیماری . این در حالیست که افراد مبتلا به عفونت های خفیف زمانی در آمار مبتلایان به کروناویروس قرار می گیرند که ویروس خطرناک تر ظاهر و در بدن نمود پیدا می کند.

به گفته‌ی برخی مسوولان مرکز امنیت سلامت جان هاپکینز براساس تخمین های فعلی برای خطر مرگ و میر ناشی از عفونت کروناویروس بین 0.5 تا 1 درصد تخمین زده شده است.

این تخمین برآوردهای اصلاح شده از پیش بینی اولیه آنتونی فاوسی ، مدیر انستیتوی ملی آلرژی و بیماری های عفونی است که اواخر ماه مارس در مجله پزشکی نیوانگلند منتشر شد . فوسی و همکارانش در این مجله اظهار داشتند که میزان مرگ و میر برای کووید-19 ممکن است به طور قابل توجهی کمتر از 1درصد باشد.

اگرچه به گفته‌ی کارشناسان حتی ویروس با میزان مرگ و میر کمتر از 1 درصد نیز یک تهدید جدیست به طوری که پیش بینی می‌شود این میزان نیز بسیار کشنده تر از آنفلوانزای فصلی است.
 
 
 
 
 


کد مطلب: 6904

آدرس مطلب :
https://www.saalemnews.com/news/6904/آمار-مرگ-ناشی-کروناویروس-کمتر-گمانه-زنی-های-اولیه-بوده

سالم خبر
  https://www.saalemnews.com