۰

آمار فوتی های کرونا در چین و کره جنوبی صفر شد

تاریخ انتشار :
شنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۹
کد مطلب : ۶۶۸۴
آمار فوتی های کرونا در چین و کره جنوبی صفر شد
سالم خبر: گزارش نهادهای بهداشتی چین و کره جنوبی حاکی است شمار فوتی های دو کشور بر اثر کرونا در ۲۴ ساعت گذشته به صفر رسیده است و هیچ مورد جدیدی در شبانه روز گذشته ثبت نشده است.
 
به گزارش سالم خبر از ایرنا کمیسیون ملی بهداشت چین روز شنبه اعلام کرد در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲ مورد ابتلا به کرونا شناسایی شده است که تنها یک مورد آن منشا داخلی و بقیه وارداتی  بوده است گزارش حاکی است این یک مورد هم در استان "هلونگ جیانگ" گزارش شده است.
 
در عین حال مقامات بهداشتی چین از شناسایی سه مورد مشکوک در 24 ساعت گذشته خبر دادند که دو مورد آن وارداتی و یک مورد هم در پکن شناسایی شده است.
 
با این حال شمار کل مبتلایان در چین به ۸۲ هزار و ۸۱۶ تن و شمار فوتی ها هم به چهار هزار و ۶۳۲ تن رسیده است تا کنون در این کشور هم ۷۷ هزار و ۳۴۶ تن درمان شده اند.
 
اما در کره جنوبی نیز در ۲۴ ساعت گذشته بدون اینکه هیچ موردی از فوت گزارش شود ۱۰ مورد جدید در ۲۴ ساعت گذشته ثبت شده است.
 
در کره جنوبی هم شمار کل مبتلایان تا کنون به ۱۰ هزار و ۷۱۸ تن و شمار درمان شدگان هم به هشت هزار و ۶۳۵ تن رسیده است این کشور در حال حاضر دارای یک هزار و ۸۴۳ مبتلای فعال است که تحت درمان هستند.
 
در ژاپن هم با شناسایی ۱۱۷ تن در ۲۴ ساعت گذشته، شمار کل مبتلایان به ۱۲ هزار و ۸۲۹ تن رسیده است شمار فوتی ها در این کشور هم به ۳۴۵ تن و شمار افراد درمان شده هم به یک هزار و ۵۳۰ تن رسیده است.
 
شیوع ویروس کرونا معروف به «کووید ۱۹» برای نخستین بار اواسط ماه دسامبر (۲۴ آذر) در شهر «ووهان» واقع در مرکز چین گزارش شد ابتدا از این بیماری به عنوان ذات الریه نام برده می شد اما کمیسیون ملی بهداشت چین بعد از انجام یک سری تحقیقات، در ۳۰ دسامبر سال ۲۰۱۹ (۹ دی ماه ۹۸) به صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین اعلام کرد.
 
شمار مبتلایان به ویروس کرونا تا صبح امروز شنبه در سراسر جهان به دو میلیون و ۸۳۳ هزار نفر رسیده که ۱۹۷ هزار و ۳۵۲ تن آنها فوت شده و ۸۰۷ هزار نفر بهبود یافته و بقیه همچنان با این بیماری درگیر هستند.  
 
 
 
کد مطلب : ۶۶۸۴
نام شما

آدرس ايميل شما