۰

جان باختگان کرونا در کشور به ۳۸۷۲ نفر رسید

تاریخ انتشار :
سه شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۳
کد مطلب : ۶۵۲۸
جان باختگان کرونا در کشور به ۳۸۷۲ نفر رسید
سالم خبر: تاکنون ۶۲ هزار و ۵۸۹ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۳۳ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، فوت ناشی از این ویروس در کشور به سه هزار ۸۷۲ نفر رسید.
 
کیانوش جهانپور رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت درباره آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از آن بیان کرد: از دیروز تا امروز ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی دو هزار و ۸۹ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد.
 
وی ادامه داد: با احتساب موارد جدید، مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۶۲ هزار و ۵۸۹ نفر رسید.
 
جهانپور گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۳۳ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند. تاکنون سه هزار ۸۷۲ نفر از بیماران، جان خود را از دست داده اند و دیگر در بین ما نیستند.
 
سخنگوی ستاد مقابله با کرونا وزارت بهداشت بیان کرد: خوشبختانه روند بهبود یافتگان سرعت بالایی گرفته و تا کنون ۲۷ هزار و ۳۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند. سه هزار و ۹۸۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.
 
وی اظهار کرد: تاکنون ۲۱۱ هزار و ۱۳۶ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.
 
جهانپور افزود: امیدواریم همت و جدیتی که مردم در هفته‌های اخیر برای کنترل این بیماری داشتند در روزهای آینده هم ادامه داشته باشد.
کد مطلب : ۶۵۲۸
نام شما

آدرس ايميل شما