مبتلایان به سندرم داون براثر کرونا اجازه دارند زودتر بمیرند

13 فروردين 1399 ساعت 13:59

سالم‌خبر: براساس دستورالعمل جدیدی که به مراکز درمانی امریکا ابلاغ شده است افراد مبتلا به سندرم داون برای "صرفه جویی" در تجهیزات پزشکی از کرونا ویروس می توانند در اولویت های آخر گیرندگان خدمات پزشکی قرار گرفته یا حتی جان خود را از دست بدهند


سالم‌خبر: براساس دستورالعمل جدیدی که به مراکز درمانی امریکا ابلاغ شده است افراد مبتلا به سندرم داون برای "صرفه جویی" در تجهیزات پزشکی از کرونا ویروس می توانند در اولویت های آخر گیرندگان خدمات پزشکی قرار گرفته یا حتی جان خود را از دست بدهند.
 
براساس گزارشی از سان افراد دارای معلولیت از جمله سندرم داون ، فلج مغزی و اوتیسم براساس پروتکل جدید در صورت ابتلا به کرونا ویروس می‌توانند بدون هیچ گونه خدمات پزشکی جان خود را از دست بدهند.

مقامات آلاباما در این باره صراحتا می گویند: افراد دارای عقب ماندگی شدید ذهنی ، زوال عقل پیشرفته یا آسیب دیدگی شدید مغز ممکن است نامزدهای ضعیفی برای حمایت از دستگاه های تهویه دهنده باشند.

دستورالعمل های مشابهی به مراکز درمانی واشنگتن و آریزونا صادر شده است و پزشکان در این دو ایالت نیز دستور دارند که به افراد معلول خدمات پزشکی ارائه ندهند.


کد مطلب: 6471

آدرس مطلب :
https://www.saalemnews.com/news/6471/مبتلایان-سندرم-داون-براثر-کرونا-اجازه-زودتر-بمیرند

سالم خبر
  https://www.saalemnews.com