توسط گروه کوبل انجام شد:

اهدای اقلام ضروری مراقبت های فردی کادر درمان در 40 مرکز درمانی در 18 شهر کشور

4 فروردين 1399 ساعت 13:41

سالم‌خبر: گروه سلامت محور کوبل در اسفند ماه ۹۸ لوازم مراقبت های بهداشتی فردی و مواد ضدعفونی کننده را برای مقابله با ویروس کرونا به کادر درمان در ۴۰ مرکز درمانی در ۱۸ شهر از ۹ استان کشور اهدا کرد. 


سالم‌خبر: گروه سلامت محور کوبل در اسفند ماه ۹۸ لوازم مراقبت های بهداشتی فردی و مواد ضدعفونی کننده را برای مقابله با ویروس کرونا به کادر درمان در ۴۰ مرکز درمانی در ۱۸ شهر از ۹ استان کشور اهدا کرد. 

گروه کوبل مشتمل بر شرکت کوبل دارو، داروسازی دکتر عبیدی و شرکت آدوراطب است که در اسفند ۹۸ اقلام بهداشتی در بیش از ۵۵۰ بسته حمایتی که شامل ژل ضدعفونی کننده، گان، عینک، دستکش ، ماسک ، تایوک و دستگاه Bipap  می شود؛ جهت مراقبت و مقابله کادر درمان با ویروس کرونا اهدا کرده است. 

شیوه توزیع این اقلام بر اساس گستردگی شیوع ویروس کورنا در شهرها و استان های مختلف بوده است. در واقع با بررسی و شناسایی مراکز پر خطر، اهدایی های گروه کوبل در بیمارستان ها و مراکز درمانی توزیع شده است. به این ترتیب فقط در استان مازندران به دلیل گستردگی و پخش این ویروس در 8 بیمارستان و مرکز درمانی این اقلام توزیع و به دست کادر درمان رسیده است. 

برهمین اساس 40 مرکز درمانی در 18 شهر از 9 استان کشور مانند تهران، آذربایجان شرقی، اصفهان، البرز، خراسان رضوی، خوزستان، فارس، قم، گلستان، گیلان، مازندران، مرکزی، کرمانشاه، ایلام، هرمزگان، سمنان و شهرهای دیگر از پک های اهدایی مواد ضد عفونی کننده و وسایل مراقبت های فردی بهره مند شدند.  

گروه کوبل به عنوان یک گروه سلامت محور همواره در مواقع حساس در کنار هموطنان عزیز بوده و اکنون به دنبال شیوع ویروس کرونا با تمام توان برای توسعه امکانات بهداشتی و آگاهی بخشی مناسب در جهت رعایت بهداشت فردی و عمومی برای ارتقاء سطح سلامت جامعه تلاش می کند و در این راستا آموزش ها و اطلاعات به روز شده پیشگیری از ابتلا به و یروس کرونا در سایت داروسازی دکترعبیدی به آدرس: 

http://abidipharma.com 

و صفحه اینستاگرام به آدرس
  dr_abidipharma@ 

در دسترس همگان قرار گرفته است. 



همچنین شرکت پخش آدوراطب، طی تعطیلات نوروز با برنامه‌ریزی دقیق پخش دارو را متوقف نکرده و در تمام مدت با تلاش همکاران در کنار هموطنان عزیز ایستاده است. 

گروه کوبل همچنان به فعالیت های حمایتی خود ادامه خواهد داد و در روزهای پیش رو با توجه به تهیه پارچه های با کیفیت مخصوص و پشتیبانی در تولید، تعداد قابل توجهی از گان های بهداشتی را برای استفاده کادر درمانی به مراکز بهداشتی، درمانی و بیمارستانی کل کشور اهدا خواهدکرد.

 امید است در کنار یکدیگر از این بحران جهانی عبور کنیم


کد مطلب: 6391

آدرس مطلب :
https://www.saalemnews.com/news/6391/اهدای-اقلام-ضروری-مراقبت-های-فردی-کادر-درمان-40-مرکز-درمانی-18-شهر-کشور

سالم خبر
  https://www.saalemnews.com