۰

تعداد جان باختگان کرونا در ایران به ۶۱۱ نفر رسید

تاریخ انتشار :
شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۵۸
کد مطلب : ۶۳۱۹
تعداد جان باختگان کرونا در ایران به ۶۱۱ نفر رسید
سالم خبر: تاکنون ۱۲ هزار و ۷۲۹ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۶۱۱ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۴ هزار و ۳۳۹ نفر نیز بهبود یافته‌اند.
 
به گزارش سالم خبر، کیانوش جهانپور، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت روز شنبه درباره آخرین آمار ابتلای قطعی و فوت ناشی از ویروس کرونا در کشور بیان کرد: از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی، ۱۳۶۵ مورد بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد و کل مبتلایان به این بیماری در کشور به ۱۲۷۲۹ نفر افزایش یافت.
 
وی ادامه داد: خوشبختانه تاکنون ۴۳۳۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ بهبود یافته و ترخیص شده‌اند.
 
رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۹۷ نفر از مبتلایان جدید کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری در کشور به ۶۱۱ مورد رسید.
 
وی درباره موارد جدید شناسایی شده کووید ۱۹ در کشور به تفکیک استان‌ها گفت: تهران ۳۴۷ نفر،قم ۳۲ نفر، گیلان ۱۱۳ نفر، اصفهان ۱۵۵ نفر، البرز ۱۳۴ نفر، مازندران ۱۷ نفر، مرکزی ۱۱۵ نفر، قزوین ۴۷ نفر، سمنان ۴۷ نفر، خراسان رضوی ۳۰ نفر، فارس ۱۱ نفر، لرستان ۲ نفر، آذربایجان شرقی ۵۹ نفر، خوزستان ۴۸ نفر، یزد ۷۳ نفر، زنجان ۳۱ نفر، کردستان ۵ نفر، اردبیل ۳۳ نفر، کرمانشاه ۸ نفر، همدان ۷ نفر، سیستان و بلوچستان ۲ نفر، خراسان جنوبی ۴ نفر، خراسان شمالی یک نفر، ایلام ۶ نفر، آذربایجان غربی ۳۱ نفر، بوشهر ۷ نفر و استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، کرمان، هرمزگان و چهارمحال و بختیاری بدون موارد جدید ابتلا گزارش شده است.
 
جهانپور گفت: سفرهای نوروزی با توجه به شیوع ویروس کرونا یک عامل خطر است. از همه شخصیت‌های تاثیرگذار کشور می‌خواهیم که این پیام را به مردم برسانند که امسال شاهد سفرهای نوروزی در روزهای آتی نباشیم. زیرا همه زحمت‌های مردم و مشارکتی که داشته‌اند ممکن است با یک اقدام نابجا و سفرهای بی وقت به هدر برود. جامعه هنری و فرهنگی کشور و افراد صاحب نظر که جامعه زبان آنها را درک می‌کند حتما این پیام را به مردم منتقل کرده و بخواهند که امسال سفرهای نوروزی نداشته باشیم و مردم در خانه بمانند تا این بیماری را سریع‌تر کنترل کنیم.
کد مطلب : ۶۳۱۹
نام شما

آدرس ايميل شما