۰
احتمال ادامه‌ی تعطیلات مدارس و دانشگاه‌ها از شنبه

فرمانده در پی رایزنی برای جلوگیری از بازگشایی مدارس و دانشگاه ها

تاریخ انتشار :
چهارشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۴۳
کد مطلب : ۶۱۷۲
فرمانده در پی رایزنی برای جلوگیری از بازگشایی مدارس و دانشگاه ها
سالم خبر: اگرچه رییس جمهوری امروز صبح در جلسه هیات دولت باز هم بر بازگشایی مدارس و دانشگاه ها تاکید کرد اما براساس آخرین گزارش‌های رسیده علیرضا زالی، رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و فرمانده عملیات مبارزه با کرونا در پی رایزنی و توجیه فنی و اخذ موافقت مسوولان اجرایی و نمایندگان مجلس برای ادامه یافتن این تعطیلات اجباری است.

براساس این گزارش زالی این روزها طی جلسات مختلف با استانداری تهران، برخی وزیران و نمایندگان مجلس در حال رایزنی است تا مجوز تعطیلی مدارس و دانشگاه ها تا کنترل کروناویروس در کشور را اخذ کند.

به اعتقاد فرمانده عملیات مبارزه با کرونا آنچه از جهت فنی در تقلیل و کاهش بیماری تاثیر گذار است و کشور را از یک اپیدمی هولناک نجات خواهد داد آموزش، مشارکت و افزایش توانمندی مردم است.

براساس اظهارات زالی با توجه به حساسیت موضوع، ستاد تحت فرماندهی او در تلاش‌اند تا مسوولان کشور را در زمینه عدم بازگشایی مدارس و دانشگاه ها در روز شنبه توجیه فنی کنند چون از دیدگاه علمی و فنی آنان بر این اعتقادند که تا زمانی که بتوان بر کنترل کروناویروس فایق آمد مدارس و دانشگاه ها باید تعطیل باشند.

پیگیری فرمانده عملیات مبارزه با کرونا در حالیست که پس از شیوع ویروس کرونا تاکنون دانشگاه‌های دانشگاه های یزد، خواجه نصیر، فردوسی مشهد، تبریز، صنعتی اصفهان، خوزستان، لرستان و کاشان اعلام کرده اند، کلاس های حضوری آن ها تا پایان اسفند تعطیل و به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

 
کد مطلب : ۶۱۷۲
نام شما

آدرس ايميل شما