۰
مجید روحی رییس انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی:

بانک‌های عامل خود مانع تولیدند

تاریخ انتشار :
دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۵
کد مطلب : ۶۰۹۲
بانک‌های عامل خود مانع تولیدند
سالم خبر: در حال حاضر بانک‌های عامل خود بزرگترین مشکل ما در چرخه ی تولید و تامین تجهیزات پزشکی هستند که موجب ایجاد فساد در چرخه تولید نیز شده اند.

به گزارش سالم خبر، مجید روحی رییس انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی در مراسم تقدیر از توانمندی های دارویی و تجهیزات پزشکی کشور گفت : در سال ۹۸، صنعت تجهیزات پزشکی رشد ۳۰ درصدی را تجربه کردند ضمن آنکه تولید‌کنندگان تجهیزات پزشکی و صنایع پزشکی نیز نقش خود را به خوبی ایفا کردند اگرچه حمایت‌های لازم از آنان انجام نشد.

وی ادامه داد: مدیران و تولیدکنندگان ما نباید پشت در اتاق‌های کارشناسان سازمان غذا و دارو و وزارت بهداشت وقت خود را هدر دهند.  ستاد تسهیل کار زیادی برای بخش تولید نکرده است و بعضا لازم است تا ۶ ماه زمان صرف تامین مواد اولیه و قطعات برای تولیدات خود کنیم.

مجید روحی گفت:  اگر برای تامین نیازهای تامین مواد اولیه و قطعات در اسفند ماه چاره‌اندیشی نکنیم و بودجه و حمایت لازم در نظر گرفته نشود  قابل پیش بینی است که سال ۹۹ به طور حتم دچار مشکلات زیادی خواهیم شد.

وی افزود: امیدواریم در سال ۹۹  به صادرات ۱۰۰ میلیون دلاری تجهیزات پزشکی برسیم و تعداد شرکت‌های تولید تجهیزات پزشکی  ۶۸۰ شرکت است که مسوولیت تامین ۷۰ تا ۱۰۰ درصد نیاز کشور را در این حوزه بر عهده دارند.
 
 
 
کد مطلب : ۶۰۹۲
نام شما

آدرس ايميل شما