۰

۱۶۰ میلیون چینی هفته آینده به محل کار خود باز می‌گردند

تاریخ انتشار :
چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۵
کد مطلب : ۶۰۶۲
۱۶۰ میلیون چینی هفته آینده به محل کار خود باز می‌گردند
سالم خبر: پیش بینی می‌شود حدود ۱۶۰ میلیون شهروند چینی تا ۱۸ فوریه به مشاغل خود بازگردند، زیرا این کشور در راستای شیوع بیماری ویروس کرونا تلاش می‌کند تا اقتصاد را دوباره به حالت سابق بازگرداند. 
 
به گزارش سالم خبر از باشگاه خبرنگاران جوان،  پیدایش و شیوع ناگهانی ویروس کرونا در چین، اقتصاد این کشور را به طرز چشمگیری تحت تاثیر قرار داد. قطع همکاری موقت کشور‌های مختلف جهان با چین از یک سو و هزینه‌های هنگفتی که این کشور برای ساخت بیمارستان و مراکز درمانی در راستای حفظ جان مردمش انجام داد از سوی دیگر، فشار زیادی به اقتصاد چین وارد کرد.
 
از آنجا که شیوع این بیماری در چین با تعطیلات سال نو همراه بود، سبب شد که این تعطیلی ادامه دار شده و بیش از پیش اقتصاد چین را با رکود ناگهانی مواجه کند.
 
هفته‌هاست که به دلیل ویروس کرونا، مدارس، مشاغل و شهر‌های سراسر چین با تعطیلی مواجه شده‌اند. روز دوشنبه بود که رئیس جمهور چین اعلام کرد برای جلوگیری از رکود اقتصادی غیرقابل جبران، لازم است که شرکت‌ها و سازمان‌ها بار دیگر فعالیت‌های خود را از سر بگیرند.
 
در همین رابطه دولت چین اقدامات لازم را برای به حداقل رساندن شانس انتقال به دنبال بازگشت افراد به محل کار، مانند کنترل دمای بدن مسافران انجام خواهد داد.
کد مطلب : ۶۰۶۲
نام شما

آدرس ايميل شما