۰

ایران می‌تواند بازار لوازم آرایشی بهداشتی کشورهای همسایه را به‌دست گیرد

تاریخ انتشار :
سه شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۲
کد مطلب : ۵۹۵۲
ایران می‌تواند بازار لوازم آرایشی بهداشتی کشورهای همسایه را به‌دست گیرد
سالم خبر: ما می‌توانیم بازار محصولات آرایشی و بهداشتی کشورهای همسایه مانند عراق، آذربایجان و افغانستان را به‌دست بگیریم.
 
به گزارش سالم خبر،عبدالله جوادی  متخصص پوست و مو ، یکی از شرایط تحقق این موضوع را ایجاد بسترهای مناسب از سوی دولت اعلام کرد و گفت: دولت می‌تواند با حمایت از تولیدکنندگان، شرایط لازم را برای تحقق این موضوع فراهم آورد.
 
این متخصص پوست و مو ادامه داد: محصولات داخلی که در این زمینه تابحال مشاهده کردیم با مشابه نمونه‌های خارجی از نظر کیفی، قابل رقابت هستند و به مردم توصیه می‌شود از محصولات داخلی استفاده کنند.
 
جوادی در پاسخ به این سوال که آیا محصولات ما در این حوزه به لحاظ کیفی قابل رقابت با برندهای معتبر هستند؟ گفت: قطعا چنین است. اغلب محصولات ما در مقایسه با مشابه خارجی از کیفیت قابل قبولی برخوردار هستند.
 
وی با اشاره به اینکه بسیاری از مراجعه کنندگان به ایشان از محصولات داخلی مصرف می‌کنند، گفت: این محصولات با پوست مردم ایران سازگاری بیشتری دارند و مناسب شرایط آب و هوایی ما هستند.
 
این متخصص پوست و مو دوران تحریم را بهترین فرصت برای ترغیب بیشتر مردم به محصولات داخلی اعلام کرد و گفت: برخی افراد از محصولات آرایشی و بهداشتی خارجی استفاده می‌کنند که تولیدکنندگان باید با حفظ کیفیت، آنان را به استفاده از محصولات با کیفیت ایرانی ترغیب کنند.
 
جوادی به ورود غیرقانونی برخی محصولات آرایشی و بهداشتی به کشور اشاره کرد و گفت: برخی مردم به دلایل مختلف از جمله ارزان‌تر بودن قیمت ترجیح می‌دهند از این محصولات استفاده کنند، در حالیکه از عوارض آن بی‌اطلاع هستند و معمولا دچار آسیب هایی می‌شوند.
 
وی تاکید کرد که واردات محصولات آرایشی و بهداشتی نیاز به شرایط خاص دارد و اگر آن موارد را رعایت نکنند، عوارضی برای افراد ایجاد می‌کند که در برخی مواقع قابل جبران نیست.
کد مطلب : ۵۹۵۲
نام شما

آدرس ايميل شما