۰

عوارض محصولات آرایشی قاچاق

تاریخ انتشار :
دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۲
کد مطلب : ۵۹۴۷
عوارض محصولات آرایشی قاچاق
سالم خبر: محصولات آرایشی و بهداشتی، باید در شرایط خاصی نگهداری شوند، لذا، معلوم نیست که محصولات قاچاق چگونه و در چه شرایطی وارد می‌شود.
 
به گزارش سالم خبر، عبدالله جوادی در حاشیه نوزدهمین کنگره انجمن متخصصین پوست ایران در هتل المپیک تهران، گفت: در شرایط تحریم که مشکلاتی برای کشور ایجاد شده است، بهترین فرصت برای تولید کنندگان داخلی است که بتوانند بازار محصولات آرایشی و بهداشتی را در اختیار تولیدات داخلی بگیرند.
 
وی با تاکید بر ضرورت حمایت دولت از تولید کنندگان داخلی، تصریح کرد: با توجه به قیمت گران برندهای خارجی محصولات آرایشی و بهداشتی، تولیدات داخلی می‌تواند جایگزین محصولات خارجی شود.
 
جوادی با عنوان این مطلب که کیفیت محصولات آرایشی و بهداشتی تولید داخل قابل رقابت با محصولات خارجی است، ادامه داد: ما باید بتوانیم حداقل بازار کشورهای همسایه مثل عراق، آذربایجان، افغانستان و…، را تسخیر کنیم و این موضوع نیازمند حمایت دولت از تولید کنندگان داخلی است. زیرا، یکی از مشکلات صادر کنندگان، عدم برگشت پول فروش محصولات است.
 
وی افزود: بعضی از مصرف کنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی، فریب تبلیغات اینترنتی را می‌خورند و می‌خواهند این محصولات را ارزان‌تر بخرند. در صورتی که نمی‌توان به سلامت این قبیل محصولات آرایشی و بهداشتی که در فضای مجازی تبلیغ می‌شوند و به صورت چمدانی وارد می‌شود، اطمینان کرد.
 
جوادی، نسبت به عوارض جبران ناپذیر مصرف محصولات آرایشی و بهداشتی قاچاق و تقلبی هشدار داد و افزود: ایجاد حساسیت‌های پوستی ناشی از مصرف این محصولات، بعضاً با خطرات جانی همراه است.
کد مطلب : ۵۹۴۷
نام شما

آدرس ايميل شما