۰

ابراز همدردی رییس انجمن گیاهان دارویی امریکا با ملت ایران

تاریخ انتشار :
سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۴
کد مطلب : ۵۸۸۹
سالم خبر: رییس فارماکوپه گیاهی (انجمن گیاهان دارویی) امریکا در پی ترور سپهبد قاسم سلیمانی توسط نیروهای امریکایی، در پیامی به قائم مقام معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، با همکاران ایرانی خود و ملت ایران ابراز همدردی کرد.
 
به گزارش سالم خبر از معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، «روی اپتون» Roy Upton در پیام خود به «شاهین آخوندزاده» و تعدادی از همکاران ایرانی خود در پروژه تحقیقاتی منوگراف زعفران نوشت: «من برای ابراز احساسات خود در خصوص حرکات اخیر رییس جمهور ترامپ واژه‌ای نمی‌یابم. دل من با شما و همه مردم ایران است. بسیاری از ما حتی نمی‌دانیم چطور فردی همچون او به رییس جمهوری برگزیده شد! دعا می‌کنم که راه‌حل صلح‌جویانه‌ای برای همه این قضایا باشد. قلب همگی ما، که برای انسانیت بیشتر از سیاست ارزش قائلیم، با شما و مردم ایران همدرد است. اگر هرکدام از شما احساس می‌کنید که نمی‌توانید در ادامه تهیه و گردآوری منوگراف زعفران با ما باشید من کاملا درک می‌کنم. ما این کار را ادامه خواهیم داد و تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا ارزش کار محققان ایرانی به خوبی نمایان شود. و برای صلح برای همه دعا می‌کنیم.»
 
به گزارش ایرنا، سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس و ابومهدی المهندس معاون سازمان نیروهای مردمی عراق و ۸ نفر از همراهانشان بامداد روز جمعه، ۱۳ دی ماه در مسیر فرودگاه بغداد به دستور «دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا و با پهپادهای وزارت دفاع این کشور (پنتاگون) ترور و شهید شدند.
 
 
 
کد مطلب : ۵۸۸۹
نام شما

آدرس ايميل شما