۰

کوهپیمایی گروه کوبل در جهت ارتقاء آگاهی عمومی سرطان پستان برپا شد

تاریخ انتشار :
يکشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۹
کد مطلب : ۵۶۲۲
کوهپیمایی گروه کوبل در جهت ارتقاء آگاهی عمومی سرطان پستان برپا شد
سالم خبر : کوهپیمایی گروه کوبل به منظور ارتقاء آگاهی عمومی سرطان پستان با حضور برخی از متخصصان این حوزه و جمعی از بانوان مبتلا به این بیماری برپا شد.
 
به گزارش سالم خبر ، نخستین کوهپیمایی گروه کوبل با عنوان «ارتقاء آگاهی عمومی درباره سرطان پستان» با همکاری پژوهشکده معتمد با حضور برخی از متخصصان این حوزه و جمعی از بانوان مبتلا به این بیماری روز پنجشنبه 25 مهرماه در بام تهران برگزار شد. 
 
این کوهپیمایی با حضور علی راکعی مدیر بخش علمی پزشکی از گروه کوبل (عبیدی انکولوژی) و اکرم سادات سجادیان روانشناس و به کمک سایر متخصصان این حوزه از جمله تغذیه، روانشناسی و آنکولوژیست برگزار شد که در طی مراسم درباره این بیماری توضیحات تکمیلی به بیماران در جمع و عموم مردم حاضر در همایش ارائه می کردند.
 
یکی
از مهمترین بخش های آگاهی رسانی عمومی سرطان پستان، درباره شناسایی تغییرات بافت پستان و روش های تشخیص اولیه این سرطان بود که در کتابچه های کوچک و بورشور به تفصیل درباره آن توضیح داده شده بود و علاوه آن، پزشکان متخصص حاضر در جمع نیز به شکل شفاهی درباره این بیماری صحبت می کردند.  
 
 علی راکعی مدیر بخش علمی - پزشکی گروه کوبل (عبیدی انکولوژی) درباره برپایی نخستین کوهپیمایی با موضوع  ارتقاء آگاهی عمومی سرطان پستان توسط گروه گفت: داروسازی دکترعبیدی در صنعت دارو همواره پیشرو بوده است و توانسته اعتماد عموم مردم را به خود جلب کند. چراکه علاوه براینکه از با کیفیت ترین ها در حوزه تولید دارو است به بهبود کیفیت زندگی جامعه نیز با ارائه بهترین راهکارهای درمانی و همچنین آگاهی بخشی عمومی جامعه توجه دارد
و در همین راستا آگاهی بخشی در سطح عموم جامعه در حوزه های مختلف پزشکی یکی از مهمترین برنامه های گروه به شمار می آید که از گذشته تا امروز همواره مورد توجه بوده است. 
 
وی ادامه داد: هدف از برگزاری مجموع این برنامه که در راستای مسئولیت اجتماعی گروه تعریف می شود، علاوه بر آگاهی رسانی عمومی، فراهم کردن فرصتی برای به اشتراک گذاشتن تجربیات افرادی است که به بیماری هایی از این دست مبتلا شده اند. در واقع روایت چگونگی مواجه شدن کنار آمدن با این بیماری از دیگر اهداف برگزاری چنین برنامه هایی است. 
 
مدیر بخش علمی - پزشکی گروه کوبل (عبیدی انکولوژی) با بیان این مطلب که این کوهپیمایی نخستین برنامه گروه در جهت آگاهی بخشی و اطلاع رسانی درباره سرطان پستان به شکل وسیع است گفت: پیش از این و در سال های قبل برنامه
هایی از این دست را در مراکز درمانی و فقط برای بیماران برگزار می کردیم اما امسال تصمیم گرفتیم این آگاهی بخشی را به سطح وسیعی از جامعه بیاوریم تا افراد بیشتری بتوانند از آگاهی عمومی درباره سرطان پستان برخوردار باشند. در واقع انتخاب بام تهران که به جاده تندرستی شهرت دارد آگاهانه بوده است و قصد داشتیم امید را بار دیگر در دل افراد مبتلا به این بیماری ایجاد کنیم و به دیگر بانوان و حتی آقایان راه های پیشگیری و درمان بیماری سرطان پستان را نیز گوشزد کنیم. 
 
علی راکعی در پایان صحبت های خود گفت: با جمع خانم های حاضر در این کوهپیمایی صحبت کردم و از برگزاری چنین برنامه ای ابراز خوشحالی می کردند و خیلی خوشحال بودند که داروسازی دکترعبیدی آگاهی رسانی درباره این بیماری را از اولویت های خود قرار داده و پیشگام در
برپایی چنین همایشی بوده است.
 
اکرم سادات سجادیان روانشناس و نماینده پژوهشکده معتمد همچنین عنوان کرد: یکی از فعالیت های حمایتی داروسازی دکترعبیدی آگاهی بخشی عمومی درباره بیماری های مختلف است و خوشبختانه در این راستا به سرطان های مختلف که انسان به آن مبتلا می شود اهمیت می دهد و خب سرطان پستان هم یکی از آنها است و خوشبختانه گروه کوبل بسیار مسئولانه با پژوهشکده معتمد که یکی از تخصصی ترین مراکز در حوزه تشخیص و درمان سرطان است، همکاری می کند.  
 
لازم به توضیح است علاوه بر شادی شهریاری مدیر تیم انکولوژی و علی راکعی مدیر بخش علمی و پزشکی، دیگر پزشکان سحر شادی،  درنا اکبرزاده، شیوا شادپور ،وحید فرزانه فر و نازی موسی از گروه کوبل در نخستین کوهپیمایی گروه کوبل حضور داشتند.
کد مطلب : ۵۶۲۲
نام شما

آدرس ايميل شما