۰

استقبال زوج‌های خارجی از مراکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی

تاریخ انتشار :
شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۹
کد مطلب : ۵۳۱۰
استقبال زوج‌های خارجی از مراکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی
سالم خبر : کارشناس پژوهشی مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی واحد قم، با اشاره به اینکه آمار جهانی نتیجه گیری از روش IVF در دنیا ۳۵ درصد است، تاکید کرد: در مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی میزان نتیجه گیری از این روش به مرز ۵۰ درصد رسیده است.
 
سید عباس سید ابراهیمی، در رابطه با بخش IPD مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی واحد استان قم، به ایسنا گفت : از ابتدای آغاز به کار این مرکز، بیماران زیادی از کشورهای مختلف دنیا به مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی قم، مراجعه می کردند اما حدود یک سال است که با راه اندازی بخش بین الملل مرکز یا همان IPD، یک واحد مجزا به صورت اختصاصی برای مراجعین خارجی، ایجاد شده است.
 
وی افزود: این بخش، با هدف ارز آوری برای استان قم و کشور، راه اندازی شده است؛ البته برای شروع به کار این واحد، نیاز به مهیا شدن شرایط و زیر ساخت های لازم بود، همچنین برای اخذ مجوز بین المللی این بخش، سخت گیری های از سوی وزرات بهداشت وجود داشت که با هماهنگی ها و پیگیری های متعدد، نهایتا مجوز های لازم صادر شد.
 
کارشناس پژوهشی مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی واحد استان قم، با بیان اینکه در ۴ ماهه اول سال جاری، نزدیک به ۵۰ بیمار از کشورهای خارجی همچون آمریکا، نروژ و استرالیا به این مرکز مراجعه کرده اند، گفت: بیشتر بیماران خارجی این مرکز از کشورهای حاشیه خلیج فارس از جمله عراق، عمان، قطر و بحرین هستند، همچنین از کشورهای شرقی همچون افغانستان و پاکستان نیز به این مرکز مراجعه می کنند.
 
سید ابراهیمی اظهار کرد: یکی از دلایل استقبال بیماران خارجی از مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی واحد استان قم، پایین بودن هزینه‌های درمان نسبت به مراکز دیگر در کشور و کیفیت، به روز بودن تجهیزات پزشکی و تخصص کافی پزشکان و عوامل این مرکز است.
 
وی با اشاره به اینکه آمار جهانی نتیجه گیری از روش IVF در دنیا ۳۵ درصد است، تاکید کرد: در مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی میزان نتیجه گیری از این روش به مرز ۵۰ درصد رسیده است، به این معنا که ما حدود ۱۵ درصد از میزان موفقیت جهانی در روش IVF از دیگران جلوتر هستیم.
 
سید ابراهیمی ادامه داد: آمار موفقیت مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی واحد استان قم، به صورت ماهیانه در سایت و فضای مجازی مربوط به این مرکز به روز رسانی شده و در اختیار مراجعین و بیماران قرار می‌گیرد.
 
کارشناس پژوهشی مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی واحد قم، بیان کرد: وب سایت سه زبانه این مرکز و صفحات اجتماعی مربوطه نیز به صورت روزانه به بیماران اقصا نقاط جهان، راجع به درمان ناباروری مشاوره می دهد که تعدادی از این بیماران در صورتی که پس از مشاوره، نیاز به مراجعه حضوری و درمان در این مرکز داشته باشند، به مرکز درمان ناباروری جهاد قم مراجعه می کنند.
کد مطلب : ۵۳۱۰
نام شما

آدرس ايميل شما