فاز دوم داروی نارسایی‌های قلبی شرکت نوارتیس نتیجه‌بخش نبود

8 مرداد 1398 ساعت 14:33

سالم خبر: شرکت داروسازی Novartis در بیانیه ای اعلام کرد که داروی نارسایی قلبیEntresto   در جدیدترین آزمایش خود در درمان نارسایی دیگر قلب نتوانست انتظارات سازندگان این دارو را برآورده کند.


سالم خبر: شرکت داروسازی Novartis در بیانیه ای اعلام کرد که داروی نارسایی قلبی Entresto در جدیدترین آزمایش خود در درمان نارسایی دیگر قلب نتوانست انتظارات سازندگان این دارو را برآورده کند.
 
به گزارش سالم خبر از رویترز، این شرکت همچنین به این موضوع اشاره کرده است که این دارو پیش از این برای کاهش نارسایی قلبی مورد تأیید قرار گرفته بود ، اما پس از آزمایش برای بیماران نارسایی قلبی با EF حفظ شده ، نتایج آن محدود بوده و به هدف نهایی خود نرسیده است.
 
طبق گفته ی شرکت داروسازی Novartis، این دارو  می توان بیش از 3 میلیارد دلار فروش سالانه را با خود داشته باشد ضمن آنکه هدف اصلی آن  کاهش مرگ و میر ناشی از نارسایی های قلبی عروقی است.
 
Entresto پس از تأیید در سال 2015 با فروشی محدود آغاز به کار کرد که این دارو در نیمه اول سال 2019 توانست حدود 778 میلیون دلار فروش جهانی داشته باشد که یکی از دلایل اصلی آن، استفاده پزشکان از این دارو به جای داروهای قدیمی است.
 
Novartis اعلام کرد که نتیجه آزمایش اخیر را در انجمن قلب و عروق اروپا در ماه سپتامبر ارائه می کند ، و گام های بعدی را با متخصصان مربوطه مورد بحث قرار می دهد.
 
 


کد مطلب: 5263

آدرس مطلب :
https://www.saalemnews.com/news/5263/فاز-دوم-داروی-نارسایی-های-قلبی-شرکت-نوارتیس-نتیجه-بخش-نبود

سالم خبر
  https://www.saalemnews.com