توقیف محموله ۱.۵ میلیاردی لوازم‌آرایشی بهداشتی قاچاق در سرخه

29 تير 1398 ساعت 16:24

سالم خبر : فرمانده انتظامی استان سمنان از توقیف تریلی حامل چهار هزار و ۸۸۲ قلم انواع لوازم‌آرایشی بهداشتی در سرخه خبر داد و گفت: ارزش این محموله یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد می‌شود.


سالم خبر : یک محموله 1.5 میلیاردی لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق کشف شد.

به گزارش سالم خبر، فرمانده انتظامی استان سمنان از توقیف تریلی حامل چهار هزار و ۸۸۲ قلم انواع لوازم‌آرایشی بهداشتی در سرخه خبر داد و گفت: ارزش این محموله یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد می‌شود.
 
سرهنگ عبدالله حسنی بابیان اینکه مأموران انتظامی سرخه در ادامه طرح و برنامه‌های پیشگیرانه خود یک دستگاه تریلی را در محور بین‌المللی تهران مشهد متوقف کردند گفت: در بررسی‌های اولیه و بازدید صورت گرفته پلیس، چهار هزار و ۸۸۲ قلم انواع لوازم‌آرایشی بهداشتی قاچاق از این خودرو کشف شد.
 
وی بابیان اینکه این محموله به مقصد استان هم‌جوار درحرکت بود، افزود: ارزش ریالی لوازم کشف‌شده برابر نظر کارشناسان یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.
 
فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه مبارزه با قاچاق مواد مخدر یکی از سیاست‌های ناجا است، ابراز داشت: در راستای حمایت از شعار سال و کالای ایرانی ناجا با هرگونه مصادیق قاچاق به‌شدت برخورد کرده و به‌هیچ‌عنوان با مخالفت مماشات نخواهد کرد.


کد مطلب: 5197

آدرس مطلب :
https://www.saalemnews.com/news/5197/توقیف-محموله-۱-۵-میلیاردی-لوازم-آرایشی-بهداشتی-قاچاق-سرخه

سالم خبر
  https://www.saalemnews.com